شناسه خبر : 49571

اختصاصی چابک آنلاین؛

آپارتمان نوساز در نارمک چند؟

آپارتمان نوساز در نارمک چند؟

در گزارش امروز قیمت آپارتمان‌های نوساز در محله نارمک تهران را بررسی کرده‌ایم.

چابک آنلاین، مریم علیایی، محله نارمک تهران یکی از مناطق تهران است که در جنوب ده نارمک ساخته شده‌است. نارمک یکی از مناطق خوش آب و هوا و سردسیری تهران به‌شمار می‌رود.

میدان هفت حوض نارمک در سال ۱۳۳۰ اولین مکانی بود که در آن ساخت و ساز انجام گرفت و به مرور خیابان‌ها و گذرگاه‌های اصلی ساخته شد.

نارمک در مجاورت محله‌های ‌تهرانپارس، دانشگاه علم و صنعت، فدک، دردشت، مدائن و هفت حوض قرار دارد، همچنین نارمک در ضلع شمالی محله تهران ‌نو و ضلع جنوبی و شرقی محله شمیران ‌نو قرار گرفته است.

این محله دارای ۱۰۰ میدان است که ۱۳ میدان آن در نارمک‌ شمالی و ۸۷ میدان در نارمک ‌جنوبی قرار دارد، بسیاری از خریداران ترجیح می‌دهند که واحد مسکونی خود را در بخش شمالی نارمک انتخاب کنند، زیرا این بخش از نارمک، آب و هوایی کوهستانی و مطبوع دارد.

میانگین قیمت آپارتمان در نارمک متوسط است. البته قیمت خرید و فروش آپارتمان در نارمک با توجه به موقعیت جغرافیایی و امکانات آپارتمان نیز بالا و پایین‌ است.

یکی از نکاتی که حتما برای خرید آپارتمان در محله نارمک باید به آن توجه نمود این است که بزرگراه رسالت، نارمک را به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌کند. بخش جنوبی محله نارمک در منطقه ۸ شهرداری تهران قرار دارد و بخش شمالی نارمک در منطقه ۴ واقع شده است.

برای خرید واحد نوساز نقلی در نارمک باید حداقل ۵ میلیارد تومان داشته باشید، با این مبلغ میتوانید یک واحد ۴۸ متری نوساز در این منطقه را خریداری کنید، اما اگر قصد خرید واحدی بزرگتر و ۶۰ متری نوساز داشته باشید باید ۸ میلیارد هزینه کنید.

آپارتمان های نوسازی ۱۰۰ متری در نارمک بالای ۱۰ میلیارد تومان قیمت دارند.

برای مثال هزینه خرید واحد نوساز ۱۱۰ متری در نارمک ۱۶ میلیارد تومان است، یک واحد ۱۴۰ متری نوساز در این محله نیز ۱۹ میلیارد تومان قیمت دارد.

همچنین یک واحد نوساز ۲۴۰ متری در نارمک ۳۷ میلیارد تومان قیمت خورده است.

قیمت آپارتمان نقلی در نارمک
محله متراژ سال ساخت قیمت کل (تومان)
نارمک ۱۳۰ ۱۴۰۳ ۲۳٬۲۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نارمک ۱۱۰ ۱۴۰۳ ۱۶٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نارمک ۱۴۴ ۱۴۰۲ ۲۰٬۴۶۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نارمک ۱۴۰ ۱۴۰۲ ۱۹٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نارمک ۹۵ ۱۴۰۳ ۱۱٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نارمک ۱۵۰ ۱۴۰۳ ۲۱٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نارمک ۲۴۰ ۱۴۰۲ ۳۷٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نارمک ۸۱ ۱۴۰۲ ۹٬۷۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نارمک ۴۸ ۱۴۰۳ ۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نارمک ۶۰ ۱۴۰۲ ۸٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نارمک ۵۷ ۱۴۰۲ ۶٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای فروش گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت مسکن در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر