شناسه خبر : 49678

مرکز نوآفرینی بیمه و مالی پلنت سرباز امریه می‌پذیرد

مرکز نوآفرینی بیمه و مالی پلنت سرباز امریه می‌پذیرد

مرکز نوآفرینی بیمه و مالی پلنت، که از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در «پارک علم و فناوری پردیس» و مستقر در «کارخانه نوآوری آزادی» است، برای سال ۱۴۰۳ در حوزه‌های تخصصی مختلف، به ویژه بیمه، بانکداری، پرداخت، رمزارز، توسعه نرم‌افزار و ... سرباز امریه می‌پذیرد.

به گزارش چابک آنلاین، با توجه به قوانین کشور در زمینه تسهیل خدمت مقدس سربازی و توسعه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان و با توجه به اینکه مرکز نوآفرینی بیمه و مالی پلنت دارای مجوز دانش‌بنیانی است، بر اساس آیین‌نامه امریه در شرکت‌های دانش‌بنیان (درج‌شده در وب‌سایت معاونت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی ریاست‌جمهوری)، دارای شرایط لازم برای پذیرش سرباز امریه است.

پلنت همچنین بر اساس طرح تسهیلات خدمت نام وظیفه شهید صیاد شیرازی بنیاد ملی نخبگان نیز، از دانش‌آموختگان مقاطع تحصیلات تکمیلی سرباز می‌پذیرد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، پس از بررسی شرایط آیین‌نامه و توجه به امتیازات لازم برای ورود به‌ طرح‌های مذکور، با شماره 09999190225 تماس گرفته یا با ایمیل pr@plannet.ir مکاتبه کنند. 

شرکت‌های غیردانش‌بنیان نیز می‌توانند در قالب این طرح‌ها، درخواست قرارداد سرباز امریه را برای کارکنان مشمول خود به پلنت ارائه دهند.

photo_2024-04-29_14-16-44

ارسال نظر