شناسه خبر : 48153

اختصاصی چابک آنلاین؛

آسوده خلجانی سرپرست شرکت بیمه اتکایی ایرانیان شد

آسوده خلجانی سرپرست شرکت بیمه اتکایی ایرانیان شد

رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه اتکایی ایرانیان، تایید کرده است که سید محمد آسوده خلجانی، دیگر عضو موظف هیات مدیره این شرکت بیمه ای به عنوان سرپرست انتخاب شده است.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، رسول سعدی، درگفتگو با چابک آنلاین، درعین حال تصریح کرد که سید محمد آسوده خلجانی گزینه نهایی برای مدیریت عاملی این شرکت نبوده وتا انتخاب مدیرعامل جدید،سرپرست این شرکت بیمه اتکایی را عهده دارشده است.

از سید محمدآسوده خلجانی به عنوان یکی از مدیران با سابقه و خوشنام صنعت بیمه یاد می شود که در خلال سال های 88 تا تیرماه سال 1401 سکان مدیریت شرکت بیمه اتکایی ایرانیان را بر عهده داشت.

وی، تیرماه سال 1401 از سمت خود کناره گرفت و حجت پوستین چی به عنوان مدیرعامل این شرکت انتخاب شد.

هرچند که خردادماه سال گذشته و بعد از 11 ماه، محمدرضا کشاورز مدیرعامل سابق شرکت بیمه دی  به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

با این حال، محمدرضا کشاورز نیز 8 فروردین سالجاری با حکم سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت بیمه ایران معرفی شد.

با نقل مکان محمدرضا کشاورز از ساختمان اتکایی ایرانیان در خیابان زاینده رود به برج بیمه ایران درخیابان برزیل غربی، اکنون دوباره سید محمد آسوده خلجانی به عنوان سرپرست بیمه اتکایی ایرانیان  انتخاب شده است.

باید دید گزینه نهایی مدیریت عاملی شرکت بیمه اتکایی ایرانیان چه کسی خواهد بود؟

 

ارسال نظر