شناسه خبر : 37866

نشست مشترک مدیران ارشد آموزش و پرورش استان یزد با بیمه دانا

نشست مشترک مدیران ارشد آموزش و پرورش استان یزد با بیمه دانا

نشست مشترک مدیران ارشد آموزش و پرورش استان یزد و بیمه دانا با هدف گسترش همکاری‌های بیمه‌ای برگزار شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، سیدعلی محمد حسینی رئیس شعبه یزد بیمه دانا در این خصوص اعلام کرد:

با عنایت به هماهنگی بعمل آمده با مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان یزد جلسه‌ای روز ششم شهریور ماه جاری با حضور دکتر محمد کاظم رحیمی نژاد مدیرکل، محمدمهدی خانی معاون مالی و پشتیبانی، احمدرضا نعمتی مسئول رفاه و تعاون و سیده حمیده میراحمدی کارشناس رفاه و تعاون آموزش و پرورش این استان برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، ضمن تقدیر و تشکر از ارائه خدمات به بیمه‌شدگان آن سازمان از سوی شرکت بیمه دانا، از تمدید دوباره قرارداد ابراز خرسندی کرد و ضمن تاکید بر تعامل فی‌مابین و همکاری دو جانبه، درباره جذب سایر رشته‌های بیمه‌ای نیز بحث و تبادل نظر کرد.

خانی معاون مالی و پشتیبانی آموزش و پرورش هم در خصوص ارائه طرح‌های جدید و جذاب بیمه‌ای مطالبی را عنوان و در ادامه خواستار صدور بیمه نامه‌های اموال نزد شرکت بیمه دانا شد.

نعمتی مسئول رفاه و تعاون آموزش و پرورش نیز در خصوص تسریعِ روند پرداخت غرامت‌های فوت و همچنین هزینه‌های پزشکی پرسنل به گفت‌و‌گو پرداخت.

در این جلسه سیدعلی محمد حسینی رئیس شعبه یزد بیمه دانا، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مسوولان آموزش و پرورش این استان، خواستار همکاری بیشتر برای جذب بیمه‌نامه در رشته‌های اموال شد که این پیشنهاد مورد توجه و استقبال بیمه‌گذار قرار گرفت.
در پایان این نشست، توضیحاتی نیز از سوی همکاران شعبه یزد در خصوص نحوه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان آموزش و پرورش و مراکز درمانی طرف قرارداد ارائه شد.

 

ارسال نظر