شناسه خبر : 37466

پیام تبریک مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت روز کارمند

پیام تبریک مدیرعامل بیمه دانا به مناسبت روز کارمند

مدیرعامل بیمه دانا در پیامی، فرارسیدن چهارم شهریورماه «روز کارمند» را به تمامی کارمندان پرتلاش و مسئولیت‌پذیر شرکت بیمه دانا تبریک گفت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، متن پیام وی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

به خوبی آگاه هستیم که تنها افرادی می‌توانند به معنای واقعی کلمه در کسوت کارمندی خدمت کنند که به‌جای آن‌که در دایره‌ای از تکراها و روزمرگی‌ها واقع شوند، پیوسته خود را در معرض یادگیری و آموزش قرار می‌دهند و با توسعه فردی و حرکت به سمت خلاقیت و نوآوری در انجام وظایف محوله، خود را به چالش کشیده و متعهدانه و دلسوزانه در مسیر نیل به اهداف سازمان خویش حرکت می‌کنند.

کارمندان، مهم‌ترین سرمایه‌های یک سازمان در مسیر موفقیت و پیشرفت هستند که در کنار تخصص‌گرایی، بی‌تردید شایسته‌ی دریافت انگیزه‌ و حمایت‌های مادی و معنوی از سوی سازمان هستند و باید همواره توجهی ویژه به امورات ایشان صورت پذیرد.

ضمن تبریک روز کارمند به تمام کارمندان ایران اسلامی، این روز را به‌ویژه به همکاران شریف و سخت‌کوش خانواده بزرگ بیمه دانا که همگام با به‌کارگیری تعهد، تخصص و عملکرد هوشمندانه‌شان، شرکت را در مسیر تعالی و دستیابی به اهداف و چشم‌اندازی روشن یاری می‌رسانند، تبریک می‌گویم و برای ایشان سلامتی، لبخند و موفقیت روزافزون را از خداوند منان خواستارم.

 

ارسال نظر