شناسه خبر : 32759

دیدار رئیس شعبه جیرفت با فرمانده مقاومت بسیج (سپاه پاسداران) جنوب استان کرمان


دیدار رئیس شعبه جیرفت با فرمانده مقاومت بسیج (سپاه پاسداران) جنوب استان کرمان

رئیس شعبه جیرفت بیمه دانا با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج (سپاه پاسداران) منطقه جنوب استان کرمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، سیدمهدی صادقی در دیدار با سرهنگ امیری، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی بسیج (سپاه پاسداران) جنوب استان کرمان، در خصوص راه‌های تقویت روابط و مناسبات بیمه‌ای طرفین بحث و تبادل نظر کرد.

صادقی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در خصوص عملکرد شرکت بیمه دانا و خدمات مطلوب این شرکت به مردم منطقه جنوب استان، به ارائه توضیحاتی پرداخت.

 در ادامه این دیدار، سرهنگ امیری نیز ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان بیمه دانا در جیرفت، از رضایت مردم و مشتریان این شرکت در منطقه جنوب استان کرمان تشکر و اظهار داشت: این خدمات به ویژه در حوزه آموزش و پرورش قابل توجه است و خوشبختانه بیمه دانا توانسته در ارائه خدمات به مردم منطقه جنوب موفق عمل کند.

 وی همچنین با اشاره به شرایط و وضعیت مناسب در منطقه جنوب استان کرمان، خواستار افزایش تعداد نمایندگی‌های این شرکت شد و افزود: منطقه جنوب کرمان برای جذب فعالیت‌های بیمه‌ای دارای ظرفیت و پتانسیل فراوانی است، لذا اضافه شدن دفاتر نمایندگی‌ها در منطقه باعث افزایش ضریب نفوذ بیشتر صنعت بیمه در بین خانواده‌ها خواهد شد که البته خدمات‌رسانی در مناطق روستایی و عشایری جنوب استان کرمان نیز، نیازمند توجهی بیش از پیش است.

 

ارسال نظر