اختصاصی چابک آنلاین؛

حمله دیزنی لند به جو بایدن: پیری را قبول کن!

جفری کتزنبرگ، تهیه‌کننده فیلم‌های”شرک ” و مدیر والت دیزنی دردهه‌های پیش با انتقاد از«جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده، به او توصیه کرده که مانند «ایندیانا جونز» پیری را بپذیرد. !

حمله دیزنی لند به جو بایدن: پیری را قبول کن!

چابک آنلاین، تهمینه منصوری روشن، توانایی جسمانی شکننده‌ بایدن در ماه‌های اخیر بحث‌برانگیز شده است.

«جفری کتزنبرگ» که یکی از مدیران کمپین انتخاباتی بایدن به شمار می رود، به رئیس جمهور توصیه کرده است که باید پیری را مانند «هریسون فورد» و شخصیت «ایندیانا جونز» بپذیرد. 

فورد که مانند بایدن ۸۰ ساله بوده برای پنجمین و آخرین بار در «ایندیانا جونز ۵ این نقش را بازی کرده است.

کاتزنبرگ در هالیوود به دلیل مشارکت شدید درحزب دموکرات در تمام مراحل حکومت و برگزاری جلسات خصوصی با مقامات شهر لس آنجلس در مورد بی خانمانی  افراد و حمایت از افراد بی خانمان در کمپین موفقیت آمیز شهرداری در سال گذشته شناخته شده است.

پیش از این، کاتزنبرگ یکی از متحدان اصلی باراک اوباما در دوران ریاست‌جمهوری او بود و ده‌ها میلیون دلار از بودجه مبارزات انتخاباتی را از چهره‌های هالیوود جمع‌آوری  و به دولت او کمک کرد. 

همچنین او تلاش‌های فراوان برای ایجاد روابط بین صنعت فیلم آمریکا و چین انجام داد که در نتیجه آن منجر به بستن قراردادهای مفیدی برای صنعت فیلم شد. 

همین روابط نزدیک او با سیاستمداران باعث شده  که نظر او درباره رییس جمهور آمریکا مهم باشد. 

photo_2023-06-28_11-34-34اوایل ژوئن بایدن  در مراسم «آکادمی نیروی هوایی» ایالات متحده زمین خورد تا نامزدی مجددش در انتخابات آینده زیر سؤال برود. 

نظرسنجی‌های «سیویکس» نشان می‌دهند که فقط ۳۲ درصد از رأی‌دهندگان از عملکرد بایدن رضایت دارند.

همین موضوع باعث بیان نظرات این چنینی فراوان درباره پیری بایدن و عدم توانایی و کارایی او برای ادامه دادن شده است.

 

copied
نظر بگذارید