شناسه خبر : 56620

اختصاصی چابک آنلاین؛

میزان تولید در و پنجره در کشور یک هفتم ظرفیت ایجاد شده است +فیلم

میزان تولید در و پنجره در کشور یک هفتم ظرفیت ایجاد شده است +فیلم

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره، اظهار کرد: بر اساس آمارها، حدود ۳ تا ۴ هزار تولید کننده در زمینه در و پنجره در کشور وجود دارند که ظرفیت تولیدی در و پنجره صنعتی و غیر صنعتی حدود ۳۰۰ هزار تن است، اما ظرفیت فعلی تولید در و پنجره تنها حدود ۴۰ هزار تن است که این ممکن است به دلیل کارکرد ناکارآمد یا تعطیلی برخی واحدها باشد که تنها در و پنجره می‌فروشند و نمی‌توانند تولید کنند.

به گزارش چابک آنلاین، سیدرضا اخوان دستمالچی، افزود: دو راه حل اصلی برای افزایش صادرات در و پنجره  وجود دارد، دولت می تواند در ارتباط با صادرات تسهیلاتی فراهم کند و مواد اولیه بهتری را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد که با توجه به تحریم‌های فعلی، رقابت با کشورهایی که تحریم ندارند بسیار دشوار است. 

وی، اذعان داشت که شرکت‌ها باید هزینه‌های تحریم را تحمل کنند، در حالی که رقبای ما در خارج از کشور بدون هیچ مشکلی می‌توانند صادرات کنند، اعتبار بگیرند و مواد اولیه را به راحتی تهیه کنند. 

 رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره، گفت: تنها راه حل این مشکل، کمک دولت است و بهترین روش برای کمک به صنعت ساختمانی، افزایش تعداد ساخت و ساز بوده  و اینکه تعداد ساختمان‌های ساخته شده در سال افزایش یابد  که در این صورت ، کسب و کارها توسعه پیدا می کنند.

 

حجم ویدیو: 20.87M | مدت زمان ویدیو: 00:01:36 دانلود ویدیو
ارسال نظر