اختصاصی چابک آنلاین؛

مشت گارد امنیتی ستاره ان بی ای به صورت بریتنی اسپیرز!

بریتنی اسپیرز، خواننده معروف، روز پنجشنبه از ستاره ان بی ای درخواست عذرخواهی کرد.

مشت گارد امنیتی ستاره ان بی ای به صورت بریتنی اسپیرز!

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، دلیل این درخواست این است که گارد امنیتی بازیکن، زمانی که بریتنی قصد داشت بیرون از رستورانی در لاس وگاس با ویکتور ویمبانیاما سلام کند و با او عکس یادگاری بگیرد، به صورت خواننده مشهور ضربه زدند. 

اسپیرز در توییتی درباره این اتفاق نامی از ویمبانیاما نبرد، اما به صورت عمومی با انتشار توییتی در این مورد صحبت کرد. 

اسپیرز 41 ساله نوشت:« چهارشنبه شب "یک ورزشکار" را در دو مکان مختلف دیده بودم و قصد داشتم تا به او نزدیک شوم و موفقیتش را به او تبریک بگویم اما پس از اینکه به او رسیدم و به شانه‌اش زدم، یکی از اعضای تیم امنیتی او با پشت دست به صورت و عینک من زد. حال منتظر عذرخواهی این بازیکن و گارد او هستم.» 

بعد از این توییت اداره پلیس متروپولیتن لاس وگاس روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که تحقیقات خود را در مورد این برخورد انجام داده است و هیچ اتهامی علیه «فرد درگیر» ثبت نخواهد شد.

TMZ که اولین بار این حادثه را در صبح روز پنجشنبه گزارش کرد، ویدئویی از این برخورد منتشر کرد که به نظر می‌رسد گارد سعی دارد که بازوی دست چپ بریتنی را بگیرد و مانع برخورد با ویمبانیاما شود. 

در گزارش پلیس آمده است که افسران پس از بررسی فیلم های نظارتی معتقد بودند که محافظ باعث شده اسپیرز به صورت خود ضربه بزند.

اما یکی از اعضای تیم امنیتی اسپیرز، کواران اسمیت، گفت که گارد امنیتی، این خواننده را مستقیماً کتک نزده، بلکه مطابق با گزارش پلیس، «دست بریتنی را از روی بازیکن اسپرز هل داده است». 

یکی دیگر از اعضای تیم امنیتی اسپیرز، استیون کتر، به پلیس گفت که به نظر می‌رسد فردی که از ویمبانیاما محافظت می‌کند بدون اینکه نگاه کند و ببیند او کیست، بریتنی را از این بازیکن دور کرده است.

بر اساس گزارش پلیس، اسمیت و کتر هر دو گفتند که گارد امنیتی بسکتبالیست و اسپیرز بابت این حادثه در رستوران از یکدیگر عذرخواهی کردند و این حادثه به پایان رسیده است.

هم اسمیت و هم کتر واکنش گارد امنیتی را کاملا درست و استاندارد توصیف کردند و معتقد بودند که واکنش خواننده و انتشار توییتش کمی اغراق آمیز بود.

قبل از اینکه اسپیرز توییت را منتشر کند، ومبانیاما در مورد این اتفاق با خبرنگاران صحبت کرد. 

او گفت:« یک نفر قصد داشت با من ارتباط برقرار کند اما از آنجایی که برای جلوگیری از جمع شدن مردم، گارد از من خواسته بود جایی توقف نکنم من برای آن فرد نایستادم. فقط یادم است کسی از پشت من را گرفت، روی شانه ام نزد.»

ویمبانیاما گفت: «نمی‌دانم برخورد در چه حد بود، اما نیروهای امنیتی او را از من دور کردند. من هم نگاهی نکردم و به راهم ادامه دادم و از یک شام خوب لذت بردم.»

و مبانیاما، با بیش از 7 فوت قد، یکی از مشهورترین بازیکنان ان بی ای به حساب می‌آید. 

او فصل گذشته با متروپولیتنز میانگین بیش از 20 امتیاز و 10 ریباند در هر بازی داشت.

 

copied
نظر بگذارید