اختصاصی چابک آنلاین؛

سود خالص ۹۶۰ میلیارد تومانی ۲۱ شرکت زیان ۵ شرکت دیگر بانک ملت را به حاشیه راند + جدول

۲۶ شرکت زیر مجموعه بانک ملت، صورت های مالی ۶ ماهه خود را منتشر کردند که صورت مالی ۱۹ شرکت منتهی به ۳۱ خرداد و ۷ شرکت منتهی به ۳۱ تیرماه سالجاری بوده است.

سود خالص ۹۶۰ میلیارد تومانی ۲۱ شرکت زیان ۵ شرکت دیگر بانک ملت را به حاشیه راند + جدول

به گزارش چابک آنلاین، عملکرد این ۲۶ شرکت در طی دوره ۶ ماهه منتهی به خرداد و تیر سالجاری، منجر به سود خالص ۹۶۳ میلیارد تومانی و زیان خالص ۳۹ میلیارد تومانی شده است.

در میان شرکت هایی که دوره ۶ ماهه آنها منتهی به ۳۱ خرداد است، شرکت صرافی ملت موفق به کسب جایگاه اول سود خالص با ۴۴۳ میلیارد تومان شده است.

از میان شرکت هایی که دوره ۶ ماهه آنها منتهی به ۳۱ تیر است، جایگاه نخست سود خالص به شرکت توسعه خدمات مدیریت بهین تدبیر ما با رقم ۷۱ میلیارد تومان تعلق گرفته است.

بررسی عملکرد مدت مشابه سال گذشته این ۲۶ شرکت نشان می دهد که مجموع سود خالص بالغ بر ۷۱۴ میلیارد تومان و زیان خالص نیز ۲۸ میلیارد تومان بوده است.

این گزارش نشان می دهد مجموع درآمدهای عملیاتی شرکت های زیر مجموعه بانک ملت در ۶ ماهه منتهی به خرداد و تیر سالجاری به ۲۶ هزار میلیارد تومان رسیده است.

سود خالص ۹۶۰ میلیارد تومانی ۲۱ شرکت زیان ۵ شرکت دیگر بانک ملت را به حاشیه راند

 شرکت صرافی ملت با ۲۱ هزار میلیارد تومان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد و شرکت بهساز مشارکت های ملت با ۴۸ میلیارد تومان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ تیر پرچم دار بوده اند.

از قرار معلوم مجموع درآمد های عملیاتی این ۲۶ شرکت در مدت مشابه سال گذشته ۱۹.۱۸۱ میلیارد تومان بوده است.

copied
نظر بگذارید