شناسه خبر : 55975

صدور بیش از ۱.۲ میلیون گذرنامه زیارتی در اربعین


صدور بیش از ۱.۲ میلیون گذرنامه زیارتی در اربعین

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا گفت: امسال از طریق پلیس من بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تقاضا برای گذرنامه زیارتی صورت گرفت.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار دولتخواه افزود: همیشه بعد از اتمام هر ماموریت اربعین، جلسات و برنامه‌ریزی‌هایمان را برای ارائه بهتر حوزه‌های مربوطه در سال‌های آینده برگزار می‌کنیم. آنچه در حوزه «پلیس من» در حوزه اربعین صورت گرفت، مدیریت تقاضا در صدور گذرنامه است. ما در بحث اربعین دو نوع گذرنامه داریم یکی گذرنامه بین المللی و دیگری گذرنامه زیارتی است.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا در مورد گذرنامه زیارتی گفت: بر اساس رایزنی‌هایی که فراجا با کشور عراق داشت گذرنامه زیارتی تعریف شد که از لحاظ قیمتی بسیار پایین‌تر است و همچنین ۵ سال اعتبار دارد همچنین زائران با استفاده از این گذرنامه می‌توانند به راحتی تردد‌ها را داشته باشند.

وی ادامه داد: امسال از طریق پلیس من بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تقاضا برای گذرنامه زیارتی صورت گرفت و بیش از یک میلیون گذرنامه زیارتی به صورت غیر حضوری و اینترنتی ثبت شدند و بعد از چاپ هم تحویل پست و درب منازل تحویل زائران شد.

ارسال نظر