شناسه خبر : 53765

اختصاصی چابک آنلاین؛

دست برتر شرکت‌های دارای فناوری قوی در فروش بیشتر بیمه نامه در کشور + فیلم

دست برتر شرکت‌های دارای فناوری قوی در فروش بیشتر بیمه نامه در کشور + فیلم

مدیرفروش و شبکه فروش شرکت بیمه دی، گفت: در دو سال گذشته فناوری نقش پررنگی را در فروش شرکت های بیمه ای ایفا کرده و بخش عمده ای از فروش فعلی صنعت بیمه در حوزه های آنلاین، در شرکت هایی که فناوری قوی تری دارند رقم می خورد.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، مرتضی حسنی در گفتگو با چابک آنلاین، اظهار کرد: شرکت ها به سمت و سویی سوق پیدا کرده اند که وضعیت فناوری را توسعه دهند و بتوانند از طریق فناوری در جذب شبکه فروش و توانمندسازی شبکه فروش فعلی وهم در جذب پرتفوی بیمه نقش آفرینی کنند.

وی، بیان کرد: در نمایشگاه هایی مثل نمایشگاه الکامپ، شرکت های بیمه حضور پررنگی داشتند و شرکت های بیمه به سمتی رفته اند که به ناچار باید حوزه های فناوری و تحول دیجیتال را سرعت ببخشندکه این موضوع در یکسال گذشته خیلی اتفاق افتاده است.

مدیرفروش و شبکه فروش شرکت بیمه دی، تصریح کرد: شرکت های بیمه ای  ناچار هستند که حوزه فناوری خود را توسعه ببخشند و شرکت های بیمه باید برای شبکه فروش خود  درحوزه  آی تی بسترهایی را فراهم کنند برای اینکه شبکه فروش به راحتی بتواند کارخود را پیش ببرد

به گفته وی، در حال حاضر فرآیند های موجود در صنعت بیمه پیچیدگی های خاص خود را دارد و شرکت ها باید به سمتی بروند که با کمک فناوری و با استفاده از حوزه های دیجیتال فرآیندها را کوتاه تر کنند.

حسنی، خاطرنشان کرد: در شرکت بیمه دی تلاش شده تا شبکه فروش در حوزه ی فناوری رشد کند و  نرم افزار های تخصصی طراحی شده که شبکه فروش از طریق نرم افزارهاو پلتفرم هابتواند فروش آنلاین داشته باشند.

مدیرفروش و شبکه فروش شرکت بیمه دی، اذعان داشت: 13محصول بیمه ای بر روی این پلتفرم قرار گرفته و با کمک گرفتن از این بستر تاحد امکان هزینه های شبکه فروش کاهش پیدا می کند و در زمینه فروش بیمه نامه در سال آتی قصد داریم بخش عمده ای از فروش شرکت را در بستر دیجیتال فراهم کنیم و شبکه فروش را همراهی کنیم.

 

حجم ویدیو: 63.10M | مدت زمان ویدیو: 00:02:33 دانلود ویدیو
ارسال نظر