شناسه خبر : 53348

اختصاصی چابک آنلاین ؛

مشتریان منتظر نوآوری شرکت‌های بیمه ای در ارائه محصول جدید هستند +فیلم

مشتریان منتظر نوآوری شرکت‌های بیمه ای در ارائه محصول جدید هستند
+فیلم

سرپرست اداره کل نوآوری و توسعه کسب و کارهای نوین بیمه مرکزی، گفت: در این نمایشگاه، غرفه های اینشورتک ها و شرکت های نوآور جدید حضور پیدا کرده اند برای اینکه خود و همچنین محصولات و خدمات موجود خود را معرفی کنند.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی، امیر صفری در گفتگو با چابک آنلاین، افزود: درسخنرانی های این نمایشگاه به این موضوع اشاره شد که صنعت بیمه در حوزه نوآوری نسبت به صنعت بانکدار عقب تر است، بنابراین می پذیریم که صنعت بیمه در حوزه نوآوری یک مقدار از نظام بانکی به دلایل مختلفی مثل مسائل مالی یا هر دلیل دیگری عقب تر است.

وی، افزود که با این وجود پتانسیل بالایی در صنعت بیمه وجود دارد و نیاز برای نوآوری در این صنعت قابل دیدن است و این نشان دهنده این موضوع است که صنعت بیمه نمی خواهد روش های سنتی را ادامه دهد و مشتری هم نمی خواهد با روش های قبلی و سنتی رو به رو شود و متقاضی و صنعت بیمه خواهان نوآوری هستند.

به گفته وی، عده ای از افراد نوآور و فارغ التحصیلان دانشگاهی  با دیدن نوآوری های رخ داده در صنعت بیمه کشور های پیشرفته متوجه این موضوع می شوند که ما به نسبت عقب تر هستیم و آن موقع است که تقاضا و مطالبه و نیاز احساس می شود و  در حال حاضر موج نوآوری در حال شکل گیری است.

سرپرست اداره کل نوآوری و توسعه کسب و کارهای نوین بیمه مرکزی، اذعان داشت: ما در بطن این همایش و رویداد که همایش و رویداد ایران اینشورتک 2024 است می خواستیم موج نوآوری را ایجاد کنیم  که این دسته از اقدامات در سال های آتی ادامه دار خواهد بودو پیگیری خواهد شد که بتوانیم موج نوآوری را در سال جاری ایجاد کنیم.

صفری گفت که مشتریان و نسل زد منتظر هستند که شاهد نوآوری باشند و انتظار نوآوری دارند.

صفری، افزود: فکر می کنم این اتفاق شاید نقطه ی آغاز نوآوری نباشد ولی نقطه تحرک بزرگی است نمی توانیم ادعا کنیم نوآوری وجود نداشته یا اتفاقاتی در این زمینه صورت نگرفته ، نوآوری هایی قبلا در شرکت های اینشورتک بوده اما ما به قضیه  رسمیت داده ایم زیرا نسل زد از این موضوع استقبال خواهد کرد و انتظارات و مطالباتی در این زمینه دارد و خوشحال می شود.

وی با بیان اینکه نسل  جدید، نسل تحول و کامپیوتر، موبایل و سیستم های هوشمند است، گفت که  نوآوری عمدتا در اینشورتک ها صورت می گیرد و اینشورتک ها نوآوری را در گوشی های موبایل، اپلیکیشن ها، پلتفرم ها به وجود می آورند.

 

حجم ویدیو: 96.92M | مدت زمان ویدیو: 00:03:53 دانلود ویدیو
ارسال نظر