اختصاصی چابک آنلاین ؛

میزان افزایش درآمد سالانه ایرانول اعلام شد

میزان افزایش درآمد سالانه ایرانول اعلام شد

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول پیرامون شروع بهره برداری از فاز ۱ طرح بهبود راندمان واحد موم گیری پالایشگاه روغن سازی تهران، اعلام کرده است که با راه اندازی این پروژه به صورت کلی، میزان تولیدات شرکت افزایش نخواهد داشت و اثر آن افزایش کیفیت محصول "اسلاک وکس" خواهد بود به طوری که با جدایش بیشتر روغن پایه و تولید بیشتر این محصول ، کیفیت و مرغوبیت "اسلاک وکس" نیز افزایش خواهد یافت.

به گزارش چابک آنلاین،"عیسی اسحاقی"افزوده است که با راه اندازی این پروژه، سالیانه 11 میلیون لیتر روغن پایه بیشتر از طریق جدایش و خشک کردن "اسلاک وکس" استخراج خواهد شد که در نتیجه، حجم "اسلاک وکس به همین میزان کاهش خواهد یافت.

 وی ادامه داده که درآمد شرکت با احتساب حدود هر مترمکعب روغن پایه 850 دلار، حدود 9350000 دلار افزایش و از طرف دیگر با کاهش 11 میلیون لیتر" اسلاک وکس" حدود 7700000 دلار کاهش خواهد یافت که خالص آن 1650000 دلار افزایش خواهد بود.

اسحاقی، اذعان داشت که افزایش مرغوبیت "اسلاک وکس" منجر به افزایش نرخ آن به ازای هر متر مکعب بالغ بر 50 دلار می شودکه با پیش بینی تولید سالیانه 49 میلیون لیتر "اسلاک وکس"، افزایش درآمدی برابر 2450000 دلار محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول، پیش بینی کردکه پروژه مذکورمنجر به افزایش درآمد 4100000 دلاری سالانه برای شرکت  بشود.

 

ارسال نظر