قطعی برق ادارات به اصفهان رسید

قطعی برق ادارات به اصفهان رسید

شرکت توزیع برق استان اصفهان از قطع برق ۱۲۶ اداره به دلیل عدم رعایت برنامه‌های مدیریت مصرف خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای مصوبات هیئت وزیران محترم و با هدف گذر موفق از پیک تابستان برق، طرح‌های تشویقی و تنبیهی مدیریت مصرف در حال اجرا می‌باشد.

در همین راستا، امروز شاهد قطع برق ۱۲۶ ساختمان اداری پرمصرف در سطح استان اصفهان بودیم. این اقدام به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف بهینه و عدم مدیریت صحیح مصرف در این ادارات، توسط سیستم‌های کنتورهای هوشمند انجام شد.

محمد مرادی افزود: متأسفانه، علیرغم تذکرات و اخطارهای مکرر، برخی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان به این موضوع توجه کافی نداشته و در مصرف برق بی‌رویه و غیراصولی اصرار ورزیده‌اند.

این در حالی است که با توجه به شرایط گرمای شدید هوا و مصرف بالای برق در سطح کشور، ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت صحیح مصرف بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

مهندس مرادی افزود: شرکت توزیع برق استان اصفهان ضمن قدردانی از همکاری و همراهی اکثریت قریب به اتفاق ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، از ادارات پرمصرف تقاضا دارد تا با درک شرایط حساس کنونی، نسبت به اصلاح الگوی مصرف خود اقدام نموده و در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: ما از عموم هم استانی‌های گرامی نیز تقاضا می‌کنیم تا با رعایت ساده‌ترین اصول صرفه‌جویی در مصرف برق، ما را در گذر از این پیک حساس یاری رسانند.

ارسال نظر