تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی برای تامین برق تابستان

تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی برای تامین برق تابستان

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: ۱۵۰ برنامه تخصصی به منظور گذر از پیک بار تابستان در برق پایتخت تدوین شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از وزارت نیرو، در آستانه فرارسیدن فصل گرما، ارزیابان برق پایتخت، اقدام به ارزیابی وضعیت و نحوه مصرف برق ۵۰۰ مرکز دانشگاهی، آموزشی و پژوهشی شهر تهران کردند.

"رامین پوریا" مدیر دفتر مدیریت مصرف این شرکت از لزوم همراهی تمامی مشترکان به ویژه مشترکان اداری و تجاری با طرح های مدیریت بار تابستانه به منظور حفظ پایداری شبکه برق در ساعات پرباری خبر داد و گفت: به منظور کسب اطمینان از توزیع عادلانه انرژی، طی مانورهای متعدد، وضعیت مصرف برق در بخش های تجاری، اداری و صنعتی مورد پایش قرار خواهد گرفت.

پوریا خاطرنشان کرد: طی مانور برگزار شده در حوزه اداری، میزان مصرف برق و اقدمات انجام شده در حوزه مدیریت مصرف برق مراکز علمی، دانشگاهی، آموزشی و پژوهشی توسط ارزیابان این شرکت بررسی و آموزش های لازم نیز توسط کارشناسان به مسئولان بخش انرژی دستگاه های هدف، ارائه شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان این که ۱۵۰ برنامه تخصصی به منظور گذر از پیک بار تابستان در برق پایتخت تدوین شده است گفت: علیرغم همه اقدامات انجام شده و در دست اقدام، بخش قابل ملاحظه ای از موفقیت در حفظ پایداری شبکه توزیع برق، در گروه همکاری و همراهی مشترکان از طریق مدیریت بار در ساعات اوج مصرف است.

ارسال نظر