اختصاصی چابک آنلاین؛

رهن خانه در اقدسیه چقدر است؟

در گزارش امروز به بررسی هزینه رهن مسکن در محدوده اقدسیه تهران پرداخته ایم.

رهن خانه در اقدسیه چقدر است؟

به گزارش چابک آنلاین، اقدسیه از محله های قدیمی و خوش آب و هوای شمال شهر تهران است. این محله اعیان نشین در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد و یکی از محله‌های شهرستان شمیرانات به حساب می‌آید.

اقدسیه در شمال تهران و در شرق منطقه یک شهرداری تهران واقع شده است. این محله از شمال با محله‌های آجودانیه و کاشانک از غرب با نیاوران و فرمانیه از شرق با ازگل و اراج و از جنوب با پاسدارن و نوبنیاد همسایه است. اقدسیه از شرق با محوریت خیابان اقدسیه (موحد دانش) از میدان اراج شروع می‌شود و در غرب به خیابان پاسدارن منتهی می‌شود.

رفت‌وآمد به محله اقدسیه آسان است. یکی از ایستگاه‌های خط ۳ متروی تهران اقدسیه نام دارد. ۴ خط اتوبوس به این محله در رفت‌وآمد هستند. اقدسیه ۴ سفارتخانه از جمله ازبکستان، نیوزیلند، چین و سوئد را در خود جای داده است.

قیمت مسکن در اقدسیه

متوسط قیمت مسکن برای خرید و اجاره در اقدسیه از متوسط قیمت خانه در منطقه ۱ بالاتر است. بنابراین اقدسیه جزو محله‌های‌گران قیمت منطقه ۱ تهران از نظر قیمت مسکن به حساب می‌آید. از دلایل آن هم می‌توان به آب و هوای خوب این منطقه، دسترسی خوب، ترافیک کم، امکانات رفاهی خوب و بافت شهری این محله اشاره کرد.

با توجه به این که اقدسیه از مدرن ترین منطقه های تهران است و به همین خاطر قیمت آپارتمان در اقدسیه از سطح بالایی برخوردار است.

اجاره خانه در اقدسیه چقدر است؟

برای رهن کامل آپارتمان در اقدسیه باید حداقل ۱ میلیارد تومان بودجه داشته باشید. با این مبلغ می‌توانید یک واحد ۵۳ متری ۳ سال ساخت را اجاره کنید.

برای رهن کامل یک واحد ۷۳ متری ۴ ساله در اقدسیه باید ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

با یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون می توان یک واحد ۸۰ متری ساخت سال ۱۳۹۵ و با ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون نیز می توان یک واحد ۹۰ متری ساخت سال ۱۳۸۸ در اقدسیه رهن کامل کرد.

هزینه رهن کامل یک واحد نوسازی ۱۱۰ متری در اقدسیه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

همچنین برای رهن کامل یک واحد نوساز ۱۵۰ متری در اقدسیه باید ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون پرداخت کنید.

هزینه رهن کامل در اقدسیه
محل متراژ سال ساخت رهن (تومان)
اقدسیه ۵۳ ۱۴۰۰ 1 میلیارد
اقدسیه ۷۳ ۱۳۹۹ 1 میلیارد و 600 میلیون
اقدسیه ۸۰ ۱۳۹۵ 1 میلیارد و 550 میلیون
اقدسیه ۹۰ ۱۳۸۸ 1 میلیارد و 400 میلیون
اقدسیه ۱۰۰ ۱۳۹۰ 2 میلیارد
اقدسیه ۱۱۰ ۱۴۰۳ 2 میلیارد و 500 میلیون
اقدسیه ۱۲۰ ۱۳۹۸ 2 میلیارد و 300 میلیون
اقدسیه ۱۳۰ ۱۳۹۵ 2 میلیارد و 700 میلیون
اقدسیه ۱۵۰ ۱۴۰۳ 3 میلیارد و 700 میلیون

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای اجاره گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت اجاره در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

copied
نظر بگذارید