خرید و فروش رایگان مسکن در سامانه خودنویس

در سامانه خودنویس معاملات خرید و فروش مسکن کاملا برخط و رایگان امکان پذیر است.

خرید و فروش رایگان مسکن در سامانه خودنویس

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، ارسلان محمدی، کارشناس اقتصاد مسکن با بیان اینکه یکی از ویژگی مهم و مثبت سامانه خودنویس و افزوده شدن یک خدمت مهم و ویژه جدید، در رابطه با عقد قرارداد رایگان خرید و فروش مسکن است؛ گفت: یکی از مهم‌ترین سامانه‌های هوشمند بخش مسکن، سامانه مربوط به عقد قرارداد‌های حوزه مسکن یعنی سامانه خودنویس است.

وی ادامه داد: سامانه خودنویس مبتنی بر قانون جهش تولید مسکن ایجاد شده و وظیفه آن حذف واسطه از تمامی فرآیند‌های معاملاتی بخش مسکن است و اخیرا نیز در سامانه خودنویس امکان ثبت معاملات خرید و فروش نیز فراهم شده است.

او بیان کرد: به این ترتیب علاوه بر معاملات اجاره، معاملات خرید و فروش مسکن نیز کاملا برخط و رایگان انجام می‌شود و افراد امکان ثبت و اخذ کد رهگیری دارند که نشان از گسترش سیستم خوداظهاری مردمی و حذف واسطه‌ها در معاملات مسکن دارد.  

محمدی با اشاره به حذف واسطه از قرارداد‌های مردم با سامانه خودنویس اظهار کرد: هدف اصلی از ایجاد سامانه خودنویس خلق یک سیستم کارآمد و بدون هزینه است که دسترسی و کارایی را در معاملات املاک و مستغلات افزایش دهد که ویژگی خوداظهاری را در بر دارد.

او توضیح داد: با امکان دادن به افراد برای مدیریت مستقل در عقد قرارداد و معامله املاک، این سیستم به مردم استقلال تازه‌ای در بازار مسکن اعطا می‌کند که در جهت حذف دلالان و واسطه‌ها از معاملات ملکی دولت است.

copied
نظر بگذارید