اختصاصی چابک آنلاین؛

رهن خانه در عباس آباد چقدر است؟

در گزارش امروز به بررسی هزینه رهن مسکن در محدوده عباس آباد تهران پرداخته ایم.

رهن خانه در عباس آباد چقدر است؟

به گزارش چابک آنلاین،  محله عباس آباد تهران در منطقه ۷ شهرداری قرار دارد و از شمال به خیابان بهشتی و خیابان قنبرزاده، از شرق به خیابان دکتر شریعتی و خیابان قدوسی، از جنوب به خیابان مطهری و خیابان یوسفیان و از غرب به بزرگراه مدرس متصل می‌شود و در مجاورت با محله‌های ‌نیلوفر، دبستان، آرژانتین، سنایی، سهروردی، حشمتیه قرار دارد.

با وجود اینکه بیشتر بافت محله عباس آباد اداری و تجاری است؛ اما مناطقی که ساختمان‌های مسکونی در آن قرار دارند برای زندگی در شرایط بسیار خوبی هستند. بنابراین می‌توان  آپادانا، سورنا، سهروردی، مهناز، نیلوفر، میرعماد، نوبخت، اندیشه و پارسا را جزو بهترین منطقه عباس آباد نام برد.

قیمت مسکن در عباس آباد

کسانی که به دنبال خرید آپارتمان و یا اجاره مسکن در عباس آباد هستند لازم است که بدانند متوسط قیمت مسکن عباس آباد نسبتا بالاست و خرید خانه در آن نیازمند سرمایه زیادی است. اما اگر نقدینگی موردنیاز برای خرید و یا اجاره خانه در عباس آباد تهران را دارید، باید بگوییم که یکی از بهترین محله‌های پایتخت را برای سکونت انتخاب کرده‌اید.

اجاره خانه در عباس آباد چقدر است؟

همانطور که گفته شد قیمت اجاره خانه عباس آباد نسبتا بالاست، رهن کامل یک آپارتمان ۵۵ متری ساخت سال ۱۳۸۰ در عباس آیاد ۷۵۰ میلیون تومان است.

هزینه رهن واحد نوساز ۶۵ متری در عباس آباد ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است، همچین واحد نوساز ۸۵ متری برای رهن کامل ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آگهی شده است.

قیمت رهن کامل یک واحد نوسازی ۱۳۰ متری در عباس آباد نیز ۲.۵ میلیارد تومان است.

با مبلغ ۱ میلیارد تومان می‌توان آپارتمان ۷۰ متری ۱۴ ساله و یا یک واحد ۱۰۰ متری با عمر بنای بیش از ۳۰ سال را در عباس آباد رهن کامل کرد.

هزینه رهن کامل یک واحد ۹۰ متری ساخت سال ۱۳۹۵ نیز ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است.

هزینه رهن کامل در عباس آباد
محل متراژ سال ساخت رهن (تومان)
عباس آباد ۵۵ ۱۳۸۰ ۷۵۰ میلیون
عباس آباد ۶۵ ۱۴۰۳ ۱  میلیارد و ۳۰۰ میلیون
عباس آباد ۷۰ ۱۳۸۹ ۱ میلیارد
عباس آباد ۸۵ ۱۴۰۳ ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون
عباس آباد ۹۰ ۱۳۹۵ ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون
عباس آباد ۱۰۰ ۱۳۷۰ ۱ میلیارد
عباس آباد ۱۰۵ ۱۴۰۰ ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون
عباس آباد ۱۲۰ ۱۴۰۱ ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون
عباس آباد ۱۳۰ ۱۴۰۳ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای اجاره گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت اجاره در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

copied
نظر بگذارید