شناسه خبر : 57159

اختصاصی چابک آنلاین؛

رهن خانه در پیروزی چقدر است؟

رهن خانه در پیروزی چقدر است؟

در گزارش امروز به بررسی هزینه رهن مسکن در محله پیروزی تهران پرداخته ایم.

به گزارش چابک آنلاین، خیابان پیروزی، مهم ترین و پررفت و آمد ترین خیابان‌های شرق تهران محسوب می‌شود که در ناحیه ۲ منطقه ۱۳ شهرداری پایتخت قرار دارد و چند محله مهم و پر رفت و آمد را به هم متصل می‌کند.

محله پیروزی از امکانات رفاهی و دسترسی بسیار خوبی برخوردار است، دسترسی به بزرگرا‌ه‌های مهم تهران و ایستگاه های مترو، تاکسی و اتوبوس سبب شده تا اهالی برای رفت و آمد و رفع نیاز روزمره خود راحت باشند.

این خیابان با وجود قدمت بسیار زیادی که دارد اما از مجتمع‌های مسکونی و تجاری مدرن برخوردار است زیرا به دلیل موقعیت قرارگیری این خیابان و اهمییت بسیار زیاد آن ساخت و ساز در این خیابان رونق بسیار زیادی دارد.

بهترین محله پیروزی، محله پرستار نام دارد که قیمت خانه ها و آپارتمان های این خیابان با آپارتمان های محله های خوب تهران برابری می کند.

از دیگر خیابان‌های معروف پیروزی می‌توان به خیابان نیروی هوایی، نبرد، صد دستگاه، چهارصد دستگاه، ابوذر، سلیمانیه و شکوفه اشاره کرد.

قیمت مسکن در پیروزی

قیمت آپارتمان در پیروزی با توجه به نوساز یا قدیمی بودن آپارتمان، محله و متراژ خانه، متوسط رو به بالاست و می‌توان گفت خرید خانه و آپارتمان در پیروزی از رنج قیمتی نسبتا مناسبی برخوردار است.

پیروزی از میانگین قیمتی مناسبی برای خرید و اجاره خانه و آپارتمان برخوردار است. هر چند که نقاطی در این محله مثل خیابان پرستار است که با داشتن آپارتمان‌های لوکس قیمت زیادی دارند و گران هستند، اما امروزه خرید و اجاره خانه در پیروزی با قیمت مناسب برای بسیاری امکان‌پذیر است.

اجاره خانه در پیروزی چقدر است؟

برای رهن خانه در پیروزی به حداقل ۳۴۰ میلیون تومان بودجه نیاز دارید با این مبلغ می‌توانید یک واحد ۴۱ متری ۱۳ ساله را اجاره کنید.

رهن کامل یک واحد ۵۵ متری ۱۸ ساله در محله پیروزی ۳۸۰ میلیون تومان است.

یک واحد ۶۰ متری ۱۵ ساله در محله پیروزی را می‌توان با ۴۱۰ میلیون تومان رهن کامل کرد.

همچنین با ۹۰۰ میلیون تومان می‌توانید یک واحد ۹۵ متری ۲ ساله را در محله پیروزی رهن کنید.

هزینه رهن یک واحد نوساز در پیروزی با متراژ ۱۱۰ متر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

هزینه رهن کامل در پیروزی
محل متراژ سال ساخت رهن (تومان)
پیروزی ۴۱ ۱۳۹۰ ۳۴۰ میلیون
پیروزی ۵۵ ۱۳۸۵ ۳۸۰ میلیون
پیروزی ۶۰ ۱۳۸۸ ۴۱۰ میلیون
پیروزی ۷۰ ۱۳۸۶ ۶۰۰ میلیون
پیروزی ۸۰ ۱۳۸۶ ۷۰۰ میلیون
پیروزی ۹۵ ۱۴۰۱ ۹۰۰ میلیون
پیروزی ۱۰۰ ۱۳۹۵ ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون
پیروزی ۱۱۰ ۱۴۰۳ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون
پیروزی ۱۲۰ ۱۳۷۰ ۷۵۰ میلیون
پیروزی ۱۴۰ ۱۴۰۰ ۲ میلیارد
پیروزی ۱۸۰ ۱۳۹۹ ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای اجاره گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت اجاره در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

 

ارسال نظر