شناسه خبر : 54808

اختصاصی چابک آنلاین؛

برخی تولیدات در و پنجره با استاندارد ها همخوانی ندارند + فیلم

برخی تولیدات در و پنجره با استاندارد ها همخوانی ندارند + فیلم

دبیر هیات مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره ایران، اظهار کرد: از ابتدای این صنعت تا کنون، تقریبا ۸۰ استاندارد مختلف برای این صنعت تدوین شده است.

چابک آنلاین، لیلی اسماعیل زاده، وحید جلالی پور، در گفت و گو با چابک آنلاین،افزود: استانداردهای تدوین شده، با استانداردهای جهانی همخوانی دارد و برابر با استاندارد های روز دنیا است. 

وی، ادامه داد: در و پنجره در صنعت ساختمان متناسب با استاندارد های لازم تولید نمی شود، چرا که افراد و سازمان‌های مختلف که باید این استانداردها را رعایت کنند، با فرآیند استاندارد آشنایی لازم را ندارند. 

نائب رئیس هیات مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره ایران، گفت: در راستای رعایت این استانداردها، سازمان نظام مهندسی ساختمان، موسسه استاندارد وزارت راه و شهرسازی باید در این زمینه همکاری ویژه‌ای با صنف در و پنجره داشته باشند. 

جلالی پور، تصریح کرد: این نهادها هر کدام وظایف خود را انجام می‌دهند و ما به تمام این نهادها نامه می‌نویسیم ولی این مجموعه ها هر زمانی که نیاز داشته باشند صنف درو پنجره را فرا می خوانند و زمانی که نیاز ندارند، فاصله می‌گیرند. 

وی، افزود: بنابراین، در صنعت در و پنجره، بسته‌های آموزشی و استاندارد کافی داریم. تمام این کارها انجام شده و ما آمادگی ارائه و اطلاع‌رسانی را داریم. 

نائب رئیس و دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره ایران، گفت: در حال حاضر، دو دفترچه و کتابچه آموزشی آماده کرده‌ایم که به زبان ساده برای تولیدکنندگان تا مصرف‌کنندگان، نحوه استفاده از بسته‌های استاندارد را توضیح می‌دهد.

 

حجم ویدیو: 37.51M | مدت زمان ویدیو: 00:02:53 دانلود ویدیو
ارسال نظر