شناسه خبر : 54039

اختصاصی چابک آنلاین؛

رهن خانه در گیشا چقدر است؟

رهن خانه در گیشا چقدر است؟

در گزارش امروز به بررسی هزینه رهن مسکن در محله گیشای تهران پرداخته ایم.

به گزارش چابک آنلاین، کوی نصر یا همان محله گیشا یکی از محله‌های سرزنده و پرجاذبه شمال غرب تهران است که در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار دارد.

محله گیشا را می‌توان به واسطه خیابان‌بندی منظم و زیبا، مراکز خرید بزرگ، رستوران‌ها و کافه‌های متعدد و متنوع و امکانات تفریحی و آموزشی، بهترین محله غرب تهران نامید.

محله گیشا بین چهار بزرگراه اصلی محصور است به گونه ای که از شمال به بزرگراه حکیم و از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد منتهی می‌شود. بزرگراه چمران در شرق و بزرگراه شیخ فضل الله در غرب دسترسی محله گیشا به مناطق مختف تهران را میسر کرده است.

ساکنین محله گیشا، دسترسی خوبی به امکانات آموزشی، درمانی، خدماتی، تفریحی و ورزشی دارند تا حدی که می‌توان گفت محله گیشا از لحاظ امکانات و رفاه یک محله خودکفا است.

همچنین دسترسی محله گیشا به مناطق مختلف پایتخت به واسطه مجاورت با بزرگراه‌ها و هم چنین دسترسی به وسایل نقلیه عمومی از جمله اتوبوس تندرو ومترو ایده‌آل است.

از سویی دیگر محله گیشا پرامکانات است و بسیاری از مراکز مهم را در خود جای داده است. به عنوان مثال برج میلاد که ششمین برج مخابراتی جهان است در این محله قرار دارد یا بوستان گفتگو که یکی از معروف‌ترین بوستان‌های تهران است در این محله قرار دارد. به همین خاطر تمامی این امکانات و نحوه معماری این محله موجب می‌شود تا قیمت مسکن در گیشا، از متوسط پایتخت بالاتر باشد.

هزینه رهن کامل در محله گیشا
محل متراژ سال ساخت رهن (تومان)
گیشا ۱۰۰ ۱۳۹۶ ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون
گیشا ۸۵ ۱۳۹۵ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون
گیشا ۱۲۰ ۱۴۰۰ ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون
گیشا ۱۷۰ ۱۳۹۸ ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون
گیشا ۷۵ ۱۳۸۰ ۱ میلیارد
گیشا ۶۰ ۱۳۹۵ ۱ میلیارد
گیشا ۵۰ ۱۳۹۲ ۹۰۰ میلیون
گیشا ۱۱۰ ۱۳۹۷ ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای اجاره گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت اجاره در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر