شناسه خبر : 53325

اختصاصی چابک آنلاین؛

رهن خانه در فرمانیه چقدر است؟

رهن خانه در فرمانیه چقدر است؟

در گزارش امروز به بررسی هزینه رهن مسکن در محله فرمانیه تهران پرداخته ایم.

چابک آنلاین، مریم علیایی، محله فرمانیه تهران در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد.  اگر قرار باشد چند محله اعیان نشین و گران تهران را نام ببریم قطعا فرمانیه یکی از اولین ها خواهد بود.  این محله که در منطقه ۱ شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات قرار دارد.

از دیرباز فرمانیه محله ای لوکس و لاکچری حساب می شده که امروزه نیز به همین منوال است. در کوچه های فرمانیه که قدم بزنید ظاهر ساختمان ها گویای گران بودن آنها خواهد بود.

همانطور که گفتیم فرمانیه که یکی از محلات شمالی تهران به شمار می رود که همواره به عنوان یکی از محلات اعیان نشین تهران مورد توجه بوده است.شاید برای‌تان جالب باشد، محله اعیان نشین فرمانیه با وجود بافت مدرن و امروزی خود یکی از محلات قدیمی با عمر ۲۰۰ ساله است.

این منطقه به مرکزیت خیابان فرمانیه، از شمال با نیاوران، از شرق با خیابان پاسداران و اقدسیه، از غرب با دزاشیب و از جنوب در بخشی با بزرگراه صدر و در بخش دیگر با چیذر و بلوار اندرزگو همسایه است.

 خیابان فرمانیه (شهید دکتر لواسانی)، خیابان اصلی منطقه می‌باشد که از چهارراه فرمانیه در شرق آغاز شده و به چهارراه کامرانیه و بلوار اندرزگو در غرب می‌رسد؛ سپس با یک پیچش از چهارراه کامرانیه به سوی شمال غرب حرکت می‌کند و سرانجام به سه‌راه عمار در تقاطع خیابان دزاشیب در حوالی میدان تجریش منتهی می‌شود. محله کامرانیه، در میانه منطقه فرمانیه، آن را به دو بخش شرقی و غربی قسمت نموده‌است.

اجاره خانه در فرمانیه چقدر است؟

اگر قصد سکونت در فرمانیه را دارید باید بودجه بالایی برای رهن داشته باشید، حداقل رهن در فرمانیه برای یک واحد ۷۰ متری کلید نخورده ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان است.

یک واحد ۱۲ ساله ۹۰ متری را با مبلغ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون میتوان در فرمانیه رهن کامل کرد.

با یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می‌توان یک واحد ۷۵ متری ساخت سال ۱۳۹۸ و یا یک واحد ۸۸ متری نسبتا نوساز را در فرمانیه رهن کامل کرد.

رهن کامل یک واحد ۱۰۰ متری ۲ ساله در فرمانیه ۳ میلیارد تومان است.

همچنین با ۴ میلیارد تومان میتوانید یک واحد ۱۹۰ متری ۸ ساله و یا یک واحد نوساز ۱۷۵ متری را در فرمانیه رهن کامل کنید.

برای رهن کامل یک واحد ۲۰۰ متری در فرمانیه باید ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

رهن کامل واحد نوساز در فرمانیه با متراژ ۱۸۵ متر ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

هزینه رهن کامل در محله فرمانیه
محل متراژ سال ساخت رهن (تومان)
فرمانیه ۷۰ ۱۴۰۱ ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون
فرمانیه ۱۸۵ ۱۴۰۳ ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون
فرمانیه ۱۳۵ ۱۳۹۶ ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون
فرمانیه ۳۴۰ ۱۳۹۹ ۹ میلیارد
فرمانیه ۱۴۲ ۱۳۹۰ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون
فرمانیه ۱۹۰ ۱۳۹۵ ۴ میلیارد
فرمانیه ۱۷۵ ۱۴۰۲ ۴ میلیارد
فرمانیه ۲۰۰ ۱۳۹۰ ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون
فرمانیه ۷۵ ۱۳۹۸ ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون
فرمانیه ۸۸ ۱۴۰۱ ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون
فرمانیه ۱۱۰ ۱۴۰۱ ۳ میلیارد
فرمانیه ۹۰ ۱۳۹۱ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای اجاره گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت اجاره در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر