شناسه خبر : 52949

اختصاصی چابک آنلاین؛

رهن خانه در نارمک چقدر است؟

رهن خانه در نارمک چقدر است؟

در گزارش امروز به بررسی هزینه رهن مسکن در محله نارمک تهران پرداخته ایم.

به گزارش چابک آنلاین، نارمک جزو مناطق قدیمی و مدرن در شرق تهران محسوب می‌شود. این منطقه با هدف زندگی قشر متوسط و فرهنگیان احداث شد و با مرور زمان به دلیل معماری دایره‌ای شکل شهری و ساختمان، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت. نارمک ۱۰۰ میدان دارد. خوش آب‌وهوا بودن و خوش مسیر بودن این منطقه سبب شده که بسیاری از مردم خواهان سکونت در نارمک باشند.

میدان هفت حوض نارمک جزو خیابان‌ها و میادین اصلی این منطقه به حساب می‌آید که تمرکز مراکز تجاری در آن است. همچنین به دلیل استقبال از این منطقه، امکانات رفاهی و اجتماعی مناسبی برای هر یک از میدان‌ها و محله‌های این منطقه وجود دارد.

محله نارمک که در شرق تهران و منطقه ۸ تهران قرار دارد به اطراف دسترسی خوبی دارد. این منطقه از شمال به بزرگراه شهید زین‌الدین، از جنوب به تهران‌نو و وحیدیه، از شرق به بزرگراه باقری و از سمت غرب به بزرگراه امام علی (ع) منتهی می‌شود. بزرگراه شهید قاسم سلیمانی نارمک را به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم کرده است. به طوری که منطقه ۸ در قسمت جنوبی و منطقه ۴ در قسمت شمالی قرار دارند.

هزینه رهن کامل در محله نارمک
محل متراژ سال ساخت رهن (تومان)
نارمک ۸۲ ۱۳۹۹ ۱٬۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نارمک ۵۵ ۱۳۹۷ ۶۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نارمک ۹۵ ۱۴۰۳ ۱٬۳۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نارمک ۷۵ ۱۳۹۱ ۷۳۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نارمک ۹۰ ۱۴۰۳ ۱٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نارمک ۸۰ ۱۴۰۳ ۱٬۰۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نارمک ۶۵ ۱۳۹۳ ۷۴۵٬۰۰۰٬۰۰۰
نارمک ۱۰۰ ۱۴۰۲ ۱٬۷۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نارمک ۱۴۵ ۱۳۹۳ ۲٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
نارمک ۳۳ ۱۳۸۴ ۴۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای اجاره گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت اجاره در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر