شناسه خبر : 52243

اختصاصی چابک آنلاین؛

خدمات شرکت‌های بیمه‌ای مشتریان را راضی نکرده‌ است

خدمات شرکت‌های بیمه‌ای مشتریان را راضی نکرده‌ است

وحید جلالی پور، دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره ایران:

چابک آنلاین، لیلی اسماعیل زاده، دوستانی که از صنعت بیمه به ما پیوستند، همه فروشنده بیمه بودند، اما هیچ کدام کارشناس نبودند. 

این نشان می‌دهد که همه آن‌ها یک پکیج بیمه ارائه می‌دهند، اما هر کدام از  مختلف تخفیف‌های متفاوتی ارائه می‌دهند.

 این افراد به ما پیشنهاد قرارداد می‌دهند، اما وقتی قرار است اجرایی شود، شرایط و قوانین پشت صفحه که باید مطالعه شوند، به درستی مورد توجه قرار نمی‌گیرد. 

تجربه با بیمه‌های مختلف نشان داده که بیمه شخص ثالث، بیمه خودرویی و بیمه تامین اجتماعی مشتریان را راضی نکرده‌اند.

این امر به دلیل این است که شرایط و قیمت‌های عمومی برای ما مهم هستند و همه ما به دنبال یک شرایط عمومی و قیمت مناسب هستیم. 

 اگر محصولات تخصصی در حوزه بیمه ارائه شود، این به نفع هم صنعت بیمه و هم اعضای ما خواهد بود و کسب و کار ما رونق خواهد داد.

شرکت‌های بیمه باید تعهدات خود را نسبت به مصرف‌کننده به درستی انجام دهند و ما می‌توانیم با استفاده از استانداردها و آیین‌نامه‌ها با شرکت‌های بیمه همکاری کنیم.

بیمه‌ها باید بسته‌های خوبی ارائه دهند، مانند یک بیمه برای ساختمان که درصورت که  پنجره آن تخریب شود، هزینه تعمیر آن را پوشش دهد. 

این نشان می‌دهد که بیمه‌ها می‌توانند در حل مشکلات ما و خودشان کمک کنند. 

 درنهایت،بیمه‌ها باید مسئولیت پرداخت هزینه خسارت در و پنجره را بپذیرند؛ تولیدکننده یا تامین‌کننده باید این هزینه را پوشش دهند، در غیر این صورت، مصرف‌کننده مجبور به تصمیم‌گیری خواهد بود، که ممکن است منجر به عدم رضایت شود.

 

حجم ویدیو: 34.40M | مدت زمان ویدیو: 00:02:38 دانلود ویدیو
  • نگین

    👏👏👏👏

ارسال نظر