شناسه خبر : 45721

اختصاصی چابک آنلاین؛

قیمت مسکن در الهیه چقدر است؟

قیمت مسکن در الهیه چقدر است؟

در گزارش امروز قیمت آپارتمان در الهیه تهران را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش چابک آنلاین، محله الهیه یکی از محله های قدیمی و البته لوکس شمال شهر تهران است که در ناحیه ۷ منطقه یک شهرداری تهران واقع گردیده است.

الهیه تهران از سمت شمال غرب به محله باغ فردوس، از سمت غرب به محله امانیه، از سمت جنوب به محله زرگنده و از سمت شرق به محله قیطریه و حکمت منتهی می شود. همچنین بزرگراه و خیابان هایی نظیر بزرگراه صدر در جنوب این محله، بزرگراه مدرس در غرب این محله و خیابان شریعتی در شرق آن واقع شده است.

قیمت آپارتمان در الهیه تهران، نسبت به سایر محله‌های شمالی تهران بالاتر است.

اگر قصد سکونت در منطقه خوش آب و هوای الهیه را دارید، بد نیست بدانید که بیشتر بافت محله الهیه را برج‌ها و آپارتمان‌های لوکس تشکیل داده‌اند. به همین دلیل است که زندگی در الهیه تهران ، بیشتر برای اقشار مرفه جامعه مناسب است. 

برای خرید یک آپارتمان ۷۴ متری ۲ سال ساخت در محله الهیه باید ۱۹ میلیارد تومان بپردازید، یک واحد نوساز ۱۲۰ متری در الهیه تهران نیز ۲۸ میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت آپارتمان در الهیه
محله متراژ سال ساخت قیمت کل (تومان)
الهیه ۷۴ ۱۴۰۰ ۱۹٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
الهیه ۹۱ ۱۳۹۷ ۲۲٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
الهیه ۱۰۰ ۱۳۹۷ ۲۳٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
الهیه ۱۲۰ ۱۴۰۲ ۲۸٬۸۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
الهیه ۱۴۰ ۱۳۸۸ ۳۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
الهیه ۱۶۵ ۱۳۹۶ ۳۸٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
الهیه ۲۰۰ ۱۳۸۸ ۳۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
الهیه ۳۰۰ ۱۳۸۰ ۵۶٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
الهیه ۴۰۰ ۱۴۰۲ ۲۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای فروش گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت مسکن در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر