بیمه میهن

بیمه های طرح های خاص

بیمه های طرح های خاص بیمه میهن به شرح زیر است .

بیمه های طرح های خاص

به گزارش چابک آنلاین ، بیمه های هوایی

از آنجا که خطرات و خسارات های وارده به هواپیماها بسیار پرهزینه و چشمگیر می باشد لذا شرکت "بیمه میهن“ با مشارکت سایر بیمه‌گران (بصورت اتکایی یا کنسرسیوم) این خطرات را با توجه به شاخص های دیگری از جمله نوع هواپیما، مشخصات فنی آن، ساعت پرواز خلبان و موارد دیگر....... و بر اساس بیمه نامه ها ی استاندارد و بین المللی تحت پوشش بیمه ای خود قرار می دهد. بیمه‌گر در چارچوب شرایط بیمه‌نامه هواپیما متعهد می‌شود که خسارت وارده به بدنه هواپیما یا از بین رفتن آن بر اثر حوادثی مانند سقوط، تصادم، آتش‌سوزی و دزدی هوایی را، در حدودی که در بیمه‌نامه مشخص می‌شود پرداخت نماید .

اهداف و مزایا

پوشش بیمه های اجباری هر فروند هواپیما مطابق با دستور سازمان هواپیمایی کشوری ایران ( ICAO ) به شرح زیر است.

براساس این پوشش، بیمه گر مسئولیت قانونی بیمه گذار را در ارتباط با صدمات جانی و مالی ناشی از حادثه وارد به مسافران و خدمه پرواز، در سوار شدن به هواپیما در مدت پرواز و در هنگام پیاده شدن از هواپیما را تحت پوشش قرار می دهد.

بازار هدف

مسئولیت بیمه گـذار در برابر زیان های وارده به مسافر و اشخاص ثالث در نتیجه بروز سانحه هوائی.

مسئولیت مالکان و بهره برداران فرودگاه‌ها در مقابل مسافر، اشخاص ثالث و اموال ثالث.

مسئولیت هواپیما در آشیانه و تعمیرگاه ، نگهداری هواپیما در شیلتر(آشیانه) ، ریزش و خرابی آشیانه، سرویس و نگهداری هواپیما و مسئولیت در مقابل اشخاص ثالث را بر عهده دارد.

بیمه های کشتی

انواع بیمه نامه های قابل ارائه به مالـکان کشتی:

الف) بیمه نامـه بدنـه و ماشـین آلات و شناورها

ب) پوشـش مسـئولیت شـناورها.

اهداف و مزایا

بیمه‌گر در چارچوب شرایط بیمه‌نامه ‌متعهد می‌شود که خسارت وارده به بدنه و ماشین آلات شناور را در نتیجه وقوع حوادثی مانند تصادف،تصادم، آتش‌سوزی، غرق شدن، به گل نشستن و ......... بر اساس کلوزهای استاندارد انستیتو بیمه گران لندن تحت پوشش قرار دهد.

HULL & MACHINARY بیمه بدنه و ماشین آلات

در این پوشش بیمه گر متعهد می گردد کلیه خسارت های وارده به بدنه و ماشین آلات شناور را بر اساس کلوز های استاندارد و در نظر گرفتن شرائط خصوصی بیمه نامه پرداخت نماید.

PROTECTION & INDEMNITYپوشش

علاوه بر خطراتی که بدنه و ماشین‌آلات را تهدید می‌کند مالکین شناورها به واسطه نوع فعالیت خویش مسئول حفظ سلامت کارکنان، آلودگی و ............. نیز می‌باشند بدین منظور و برای جلوگیری از ضرر و زیان مالکان و برای ایجاد اطمینان در سفرهای دریایی کلوپ‌هایی تاسیس شده‌اند که به کلوپ‌های (پی اند آی) معروف می‌باشند که در سطح جهان دارای فعالیت بسیار گسترده‌ای بوده و خساراتی را که ناشی از مسئولیت مالکان می‌باشد را پوشش می‌دهند

BUILDER RISKبیمه مسئولیت ساخت شناور

این نوع بیمه مسئولیت سازندگان کشتی‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد و کاربرد آن برای حوضچه‌ تعمیراتی ویا کارخانجات ساخت شناورها می‌باشد

بیمه نامه اسب

در شــرکت بیمه میهن بیمه های اسب طبق موازین و رعایت اصول بیمه گری صورت می پذیرد. اسب داران و مراکز پرورش اسب و باشگاه داران و سوارکاران می توانند با اطمینان و آرامش خاطر و بهره گیری از تجربیات علمی و فنی کارشناسان خبره شرکت بیمه میهن در کمترین زمان ممکن از پوشش بیمه ای مطمئن در این زمینه برخوردار شوند. کارشناسان خبره شرکت بیــمه میهن در کمترین زمان از اسب ها، مادیان و کره های بیمه گذاران بازدید نموده و با سهل ترین شرایط در مورد صدور بیمه نامه توسط شرکت اقدام می گردد.

 

اهداف و مزایا

درصدهای تعیین شده برای پوشش بیمه ای اسب در بیمه میهن به شرح زیر است.

بیمه پول

در یانی توع بیمه ، پول (اسکناس و یا وجوه رایج مملکتی)، سکه ( به استثنای مسکوکات گرانبها) چک بانکی و تمبرهای مالیاتی موجود در صندوق و خزانه مؤسسات، شرکت ها و بانک ها مادامی که در صندوق یا خزانه مذکور نگهداری میشود، در مقابل خطر سرقت یا شکست حرز تحت پوشش بیمه ای است. در ضمن چنانجه محل استقرار صندوق یا خزانه متعلق به بیمه گذار باشد، خسارت های وارد به محل مورد بیمه در نتیجه سرقت یا اقدام به سرقت نیز تحت پوشش میباشد .

اهداف و مزایا

در این نوع بیمه، کلیه وجوه در حین نقل و انتقال از یک نقطه به نقاط دیگر در مقابل خطرهای آتش سوزی،انفجار،صاعقه و سرقت (اعم از مسلحانه یا غیر مسلحانه با جبر و عنف) تحت پوشش این بیمه است.

(مطالب ذکر شده در بالا از سایت بیمه آسیا میباشد)

 

copied
نظر بگذارید