بیمه کارآفرین

بیمه های اشخاص

بیمه های اشخاص بیمه کارآفرین شامل 5 نوع بیمه نامه است .

بیمه های اشخاص

به گزارش چابک آنلاین ، بیمه درمان گروهی :

بستری در بیمارستان و اعمال جراحی و پرداخت هزینه های مربوط به آن یکی از نگرانی های جدی خانواده ها می باشد. افزایش روز افزون بهای خدمات بیمارستانی از جمله تهیه لوازم، دستمزد پزشکان جراح، دارو، هزینه های اتاق عمل، هزینه های عمومی و هزینه های بستری شدن در بیمارستان در بسیاری از موارد مشکلات مالی قابل ملاحظه ای را برای بیمار و یا سرپرست خانواده به وجود می آورد. جبران این هزینه ها مستلزم یک برنامه ریزی پس اندازی بلند مدت است که با دشواری های خاص خود مواجه می باشد. بیمه نامه درمان گروهی با جبران کلیه هزینه های درمان بیمارستانی و همچنین اعمال جراحی سرپایی و پاراکلینیکی، از تحمیل این هزینه ها به خانواده کارکنان جلوگیری نموده و آرامش خاطر را به کارکنان و خانواده آنان باز می گرداند. کارکنان هر مؤسسه، اعم از مؤسسه بازرگانی تولیدی و خدماتی، طبق قانون باید از طریق مؤسسه مورد نظر تحت پوشش بیمه درمان قرار گیرند (بیمه تامین اجتماعی یا خدمات درمانی یا ... ) که به آن اصطلاحا بیمه گر اول گفته میشود. این بیمه درمان، علاوه بر پوشش هزینه هایی مانند حق ویزیت پزشک و هزینه های خرید دارو، باید هزینه های درمانی و جراحی در مراکز درمانی را پوشش دهد. اما در عمل، بخش قابل توجهی از این هزینه ها را خصوصا به هنگام مراجعه به مراجع پزشکی غیر دولتی، بیمه شده خود متحمل میشود. بیمه گران برای جبران این گونه هزینه های تامین نشده توسط بیمه گر اول بیمه گروهی مازاد درمان را عرضه می کنند.

بیمه عمر:

بیمه گذار می تواند با توجه به پوشش های مورد نیاز برای تأمین آتیه خود و یا اعضای خانواده یکی از بیمه های عمر را انتخاب نماید.

بیمه کار آفرین افتخار دارد برای نخستین بار جدیدترین نوع بیمه عمر را که در کشورهای پیشرفته رایج است و بیشترین بازده و سود را برای اندوخته های بیمه گذاران تأمین می نماید با عنوان بیمه عمر و سرمایه گذاری به هموطنان گرامی ارائه نماید. همچنین بیمه کار آفرین در سایر انواع بیمه عمر نیز که در حال حاضر در ایران رایج می باشد فعالیت دارد.

بیمه حوادث :

افراد جامعه در زندگی روزمره در مقابل خطر ها و حوادث اجتناب پذیری قرار دارند که جان و سلامتی آنها را به مخاطره می اندازد و جبران آن گاهی از حد تحمل و توان فرد و یا خانواده خارج بوده و روال معمول زندگی را با مشکل مواجه می سازد.

در دنیای توسعه یافته امروز، امکانات و راه حل های مناسبی برای برخورداری از تأمین های مناسب و داشتن پشتوانه قوی و لازم مالی برای این قبیل حوادث و اتفاقات پیش بینی نشده و در حال اجراء است. از جمله این موارد بیمه حوادث می باشد که بر اساس آن بیمه گر متعهد می گردد در مقابل در یافت حق بیمه مقرر، زیانهای ناشی از حوادث را تحت پوشش قرار داده و بر اساس سرمایه تعهد شده هزینه های مربوط را جبران نماید.

انواع بیمه های حوادث :

بیمه حوادث انفرادی 24 ساعته در کلیه نقاط جهان ( بدون محدودیت زمان و مکان )

بیمه حوادث گروهی جهت کارکنان شرکت ها، کارخانه ها، و انواع مؤسسات و سازمان های اداری، تجاری، ...

بیمه حوادث ورزشی جهت اعضای باشگاه ها، تیم های ورزشی، تماشاگران سالن ها، استادیوم ها و مسئولان شامل متصدیان اماکن ورزشی، داوران، سرپرستان و ...

بیمه حوادث سرنشین که معمولا در شرکت های بیمه با بیمه اتومبیل و شخص ثالث عرضه می گردد.

بیمه حوادث تحصیلی

بیمه حوادث ناشی از کار و حرفه

بیمه حوادث ایام مأموریت

بیمه حوادث توریستی و مسافرتی

بیمه مسافرت به خارج از کشور که در حال حاضر در قالب دو طرح MEDICAL و REISE SCHUTZ

سایر بیمه های حوادث که با توجه به نیاز مشتریان گروهی شرکت طراحی و ارائه خواهد شد.

بیمه مسافرتی خارج از کشور:

کلیه کسانی که از کشورمان خارج میشوند در معرض حوادث گوناگون قرار دارند که بعضاً می توانند هزینه های بالای درمانی یا..... به بار آورند. صدور بیمه نامه درمان مسافرتی خارج از کشور، در کشور مبداء توسط یکی از بیمه گران داخلی آسان است که به این منظور شرکت های بیمه قرارداد به منظور ارائه خدمات با شرکت های بیمه خارجی (بیمه گر اتکایی) منعقد می نماید که شرکت بیمه گر اتکایی جهت جبران خسارت بیمه شده بر طبق مقررات و شرایط خصوصی بیمه نامه اقدام می نماید.

بیمه اتباع خارجی ورودی به ایران :

تبعه خارجی که به صورت قانونی وارد ایران می شوند احتمال تحقق خطر جهت نامبرده وجود دارد، که می توانند با توجه به آیین نامه های مصوب نسبت به اخذ پوشش این نوع بیمه نامه اقدام نمایند. شرکت بیمه کارآفرین در ازای دریافت حق بیمه جبران هزینه های پزشکی و غیر پزشکی (که منشائی قبل از مسافرت نداشته باشد) و سایر خدمات تحت پوشش را طبق شرایط عمومی بیمه نامه بر عهده می گیرد.

 

 

copied
نظر بگذارید