بیمه پارسیان؛

بیمه‌نامه پروژه‌ عمرانی

بیمه‌نامه‌های دوره احداث پروژه‌های عمرانی و زیربنایی

بیمه های مهندسی فعالیت های متنوع مهندسی را در رشته های گوناگون تحت پوشش قرار می دهد که به دو نوع اصلی تقسیم می گردد. اول، بیمه‌نامه‌هایی که برای دوره احداث پروژه‌های عمرانی و زیربنایی صادر می‌شوند و شامل بیمه تمام خطر نصب، بیمه تمام خطر پیمانکاران و بیمه عدم‌النفع ناشی از تاخیر در بهره‌برداری می‌ گردد و دوم بیمه‌نامه‌هایی که در برای دوره بهره‌برداری صادر می‌شوند که شامل سازه‌های تکمیل شده، شکست ماشین‌آلات، عدم‌النفع ناشی از شکست ماشین‌آلات،‌ بیمه ماشین‌آلات و تجهیزات پیمانکاری،‌ بیمه تجهیزات الکترونیکی، بیمه فساد کالا در سردخانه،‌ بیمه بویلر و مخازن تحت فشار می گردد.

بیمه‌نامه پروژه‌ عمرانی

بیمه تمام خطر پیمانکاران بیمه پارسیان (Contractor's All Risks Insurance (CAR

به گزارش چابک آنلاین، با توجه به ماده 21 شرایط عمومی پیمان که براساس آن پیمانکاران موظفند فعالیت اجرایی خود را بیمه نمایند، تهیه بیمه‌ نامه ‌تمام ‌خطر پیمانکاران برای انجام فعالیت های عمرانی و زیر بنایی الزامی است. بیمه نامه تمام خطر پیمانکاران شرکت بیمه پارسیان یک پوشش کامل و جامع در قبال تمامی خسارت های ناشی از خطرات طبیعی و یا با منشاً انسانی در حین ساخت پروژه (از زمان تحویل زمین تا زمان تحویل قطعی پروژه به کارفرما) ارائه می کند. در این بیمه نامه، خسارت های وارده به اشخاص ثالث ناشی از اجرای عملیات نیز پوشش داده می شود. علاوه بر این، دوره نگهداری پس از تحویل موقت پروژه که با عنوان دوره تضمین نیز شناخته شده است، تحت پوشش قرار خواهد داشت.

بیمه تمام خطر نصب بیمه پارسیان(Erection All Risks Insurance (EAR

 پوشش های ارائه شده در این نوع بیمه نامه کاملاً مشابه با بیمه تمام خطر پیمانکاران است، با این تفاوت که بیمه تمام خطر نصب برای نصب انواع دستگاه ها و نصب نیروگاه، پالایشگاه، پتروشیمی، تاسیسات مخابراتی، لوله گذاری آب، گاز، نفت و غیره به کار می رود. از آنجائیکه یکی از دغدغه های اصلی صاحبان و دست اندرکاران اینگونه پروژه ها، ‌خطرات حین دوره تست و راه اندازی می باشد، خطرات این دوره نیز تحت پوشش بیمه ای قرار خواهد داشت. همچنین در صورت پرداخت مبلغ اضافه، خطرات حین حمل و نقل زمینی تجهیزات نیز تحت پوشش خواهد بود. در این نوع بیمه نامه نیز امکان ارائه پوشش دوره نگهداری (و یا دوره تضمین) پس از تحویل موقت وجود خواهد داشت.

بیمه عدم النفع ناشی از تاخیر در بهره برداری بیمه پارسیان(Delay in Start Up Insurance (DSU

 ممکن است در اثر بروز حادثه منجر به خسارت، زمان بهره برداری فعالیت عمرانی به تاخیر افتاده و در نتیجه متحمل ضرر و زیان هنگفتی گردید، برای تامین این نیاز شما، شرکت بیمه پارسیان، بیمه عدم النفع ناشی از تاخیر در بهره برداری را عرضه می نماید. 

 

 

copied
نظر بگذارید