شناسه خبر : 56247

اختصاصی چابک آنلاین؛

سرعت جا ماندن صنعت لیزینگ نسبت به سایرصنایع زیاد است + فیلم

سرعت جا ماندن صنعت لیزینگ نسبت به سایرصنایع زیاد است + فیلم

مدیرعامل شرکت واسپاری ارزش آفرین گلرنگ، گفت: صنعت لیزینگ به واسطه تاثیرگذاری فعال عوامل بیرونی نتوانسته آنگونه که باید و انتظار می رود رشد کند.

چابک آنلاین، مجید میرزاحیدری، حسن طاهری در گفتگو با چابک آنلاین، بیان کرد: مثال دیگری که در مورد عوامل درونی وجود دارد این است که یک شرکت لیزینگ چقدر می تواند تغییر ایجاد کند و تاثیرگذار باشد برای اینکه بقیه لیزینگ ها از آن الگو برداری کنند و چقدر توانسته است عوامل تغییر بیرونی را باحرکات مطلوب نهادینه کند موارد این چنینی نادر است یا اصلا وجود ندارد.

وی، افزود: در حال حاضر در زمینه عوامل بیرونی، برای صنعت لیزینگ محدودیت است هر چند که در مقاطعی صنعت لیزینگ خوب فعالیت کرد و عکس العمل نشان داد ولی در وضعیت فعلی سرعت جاماندن صنعت زیاد است.

مدیرعامل واسپاری ارزش آفرین گلرنگ، تصریح کرد: اگر در سال های گذشته این فکر حاکم بود که انجام یک کار در انقلاب صنعتی دوم ده سال طول خواهد کشید اما در انقلاب پنجم صنعتی ، شاید یک روز زمان وجود داشته باشد برای اینکه بشود تطبیق پیدا کرد و این یک روز نیازمند دانش مدل ذهنی پیشرفته، نگرش، بینش و تئوری های پیشرفته ساختار، سازمان و مجموعه ای از این عوامل است که به درونزا شدن تغییرات کمک می کند.

طاهری، اضافه کرد: جای این دسته از عوامل در صنعت لیزینگ خالی است و صنعت لیزینگ نتوانسته نقش خودرا به خوبی ایفا کند و خیلی جای کار دارد.

 

حجم ویدیو: 59.60M | مدت زمان ویدیو: 00:02:26 دانلود ویدیو
ارسال نظر