شناسه خبر : 55376

اختصاصی چابک آنلاین؛

صنعت لیزینگ برای تجهیز مطب پزشکان جوان دست به کار شد + فیلم

صنعت لیزینگ برای تجهیز مطب پزشکان جوان دست به کار شد + فیلم

مدیرعامل شرکت لیزینگ اعتماد، اذعان کرد:در حوزه ای مثل حوزه سلامت ، پزشکان مسائلی دارند از جمله اینکه امکان تجهیز و نوسازی مطب را ندارند زیرا یک دستگاه در سال ۹۲ و ۹۳ به مبلغ ۳۰۰میلیون تومان بوده که درحال حاضر این دستگاه ۲تا۳میلیارد تومان قیمت دارد و سطح درآمد پزشکان بالا نرفته است.

چابک آنلاین، مجیدمیرزاحیدری، سیدمجتبی بنی طبا در گفتگو با چابک آنلاین، گفت که لیزینگ اعتماد باید به نقطه ای برسد که پاسخگوی نیازهای مردم باشد که این دست نیاز ها را می توان در لایه مصرف کننده در بعضی حوزه ها تعریف کرد و در بعضی از لایه های بالاتر تولید کننده که خدمت به مردم ارائه شود.

وی، اضافه کرد: در حوزه های دیگری مثل حوزه ی محیط زیست این عقیده وجود دارد که با اعداد پایین تری می توانند کار را پیش ببرند و منافع طرفین هم تامین شود.

به گفته بنی طبا، هدف این است که در این حوزه ها آیتم های دیگری هم غیراز بحث های اجتماعی و اینکه چه خدمت مثبتی برای جامعه رقم خورده است رصد شود و به وسیله آنها جامعه هدف دیگر ونیاز های مختلف شناسایی شود. 

مدیرعامل لیزینگ اعتماد، افزود: صنعت لیزینگ در حال حاضر زیر یک درصد سهم بازار را برای خدمت به مردم دارد و به عبارتی ضریب نفوذ این صنعت زیر یک درصد که برای تحول در آن باید اتفاقات بنیادین رقم بخورد.

 

حجم ویدیو: 31.58M | مدت زمان ویدیو: 00:02:36 دانلود ویدیو
ارسال نظر