شناسه خبر : 55106

اختصاصی چابک آنلاین ؛

سهم فروش خودرو در کفه ترازوی شرکت‌های لیزینگ همچنان سنگین است + فیلم

سهم فروش خودرو در کفه ترازوی شرکت‌های لیزینگ همچنان سنگین است + فیلم

مدیرعامل شرکت لیزینگ بازنشستگان مشرق زمین، اظهار کرد: ورود لیزینگ به ایران با خودرو بوده و افرادی که آموزش دیده و متولی لیزینگ در ایران بودند، با فروش خودرو شروع به کار کردند.

چابک آنلاین، مجید میرزاحیدری، اسماعیل شمسیان، در گفتگو با چابک آنلاین، بیان کرد: فرآیند لیزینگ خودرو راحت‌تر از ملک بوده زیرا خودرو به عنوان وثیقه نیز استفاده می‌شود که همین امر  باعث رضایت همگان شده است. 

وی،با بیان اینکه لیزینگ ملک و ساختمان فرایند‌های زیادی دارد و همچنین سنگین‌تر و حساسیت‌های بیشتری دارد گفت: در حوزه خودرو، فرایند پیچیده‌ای دیده نمی شود.

شمسیان، تاکید کرد که در حین لیزینگ خودرو نکته ای که وجود دارد اینکه کسانی که خریدار این خودرو هستند این امر به شغل آنان مرتبط است و این خریداران متعهد هستند و قسط‌های خود را پرداخت می‌کنند و نکول آنان پایین است.

مدیرعامل شرکت لیزینگ بازنشستگان مشرق زمین، در عین حال این را نیز بیان کرد که شرکت‌های لیزینگی‌ وارد حوزه لوازم خانگی و لوازم الکترونیک شده‌اند که این  یعنی راه خود را پیدا کرده اند.

شمسیان، افزود: لیزینگ‌های مختلفی در کشور وجود دارند، مثلا لیزینگ ایران شرق که در رابطه با تجهیزات مشغول به کار است و در حوزه ملک هم نیز فعال است. 

مدیرعامل شرکت لیزینگ بازنشستگان مشرق زمین، بیان کرد: لیزینگ ما سعی کرده پرتفوی خود را پخش کند و در هیچ بخشی بالاتر از ۲۵ درصد پرتفوی ندارد.

شمسیان، ادامه داد: در تجهیزات پزشکی، خودروی کار، خودرو سواری، ملک و مستغلات، و لوازم خانگی سعی کردیم پرتفوی خود را پخش کنیم.

 

حجم ویدیو: 90.80M | مدت زمان ویدیو: 00:04:18 دانلود ویدیو
ارسال نظر