شناسه خبر : 55069

اختصاصی چابک آنلاین ؛

حجم خودروهای وارداتی هنوز پاسخگوی نیاز بازار نیست + فیلم

حجم خودروهای وارداتی هنوز پاسخگوی نیاز بازار نیست + فیلم

یک عضو هیئت مدیره انجمن ملی لیزینگ اعلام کرد که با توجه به شکاف بین عرضه و تقاضا ، بعید می‌دانم که تعداد خودروهای کارکرده که قرار است وارد کشور شوند بتواند نیاز جامعه را پوشش دهد.

چابک آنلاین، مجید میرزاحیدری،  رضا محمد نویسی، در گفتگو با چابک آنلاین افزود: در حال حاضریک شکاف بسیار بزرگ بین نیاز جامعه و میزان عرضه  خودرو وجود دارد که اگر خودروهای دست دو یا نو به تعدادی وارد می‌شدند که نیاز جامعه را پاسخ دهند، روش‌های بررسی بسیار بازتری جلوی پای ما قرار می‌گرفت و شرکت‌های لیزینگ می‌توانستند قابلیت برنامه‌ریزی بسیار بهتری داشته باشند و راجع به شرایط توزیع این‌خودروها در بازار تصمیم‌گیری کنند.

به گفته وی، یک نگرانی وجود دارد و آن این است که حجم خودروهای وارداتی هنوز پاسخگوی نیاز بازار نیست.

مدیرعامل شرکت واسپاری فرازاندیشان صنعت و توسعه گفت که اگر این خودروهای کار کرده در بازار و  از طریق شرکت‌های لیزینگ عرضه شوند با اقبال بیشتری روبه‌رو خواهد شد، اما باید ببینیم که آیا اصلاً امکان ابتیاع این محصولات با این‌ حجم از واردات برای متقاضی و مصرف‌کننده به راحتی وجود دارد؟

وی تصریح کرد که صنعت لیزینگ به عنوان نهادی که موظف است علاوه بر تامین منافع مالی سهام‌داران به سطح جامعه نیز خدمت‌رسانی کند، تمایل داریم این خودروها را هم به صورت اقساطی واگذار کنیم ، اما اختلافی که بین عرضه و تقاضای بازار هست با این وضعیت هنوز پوشش داده نمی‌شود.

 

حجم ویدیو: 17.88M | مدت زمان ویدیو: 00:02:03 دانلود ویدیو
ارسال نظر