شناسه خبر : 54584

اختصاصی چابک آنلاین؛

نرخ بازده دارایی در برخی از شرکت‌های لیزینگ روند صعودی گرفته است + فیلم

نرخ بازده دارایی در برخی از شرکت‌های لیزینگ روند صعودی گرفته است + فیلم

مدیرعامل شرکت بهمن لیزینگ، اظهار کرد: بهای تمام شده در صنعت لیزینگ بالا است و پول شرکت لیزینگ به اصطلاح، پول گرانی بوده و  منابعی هم که تحصیل می کنیم منابع گرانی است، هزینه های امور اداری سازمان ها بالا است و همه ی اینها باعث می شود که نرخ و بازدهی  که می توانیم بدهیم بازده پایینی باشد.

چابک آنلاین، مجید میرزاحیدری، حمید شهریاری در گفت و گو با چابک آنلاین، گفت: برای اینکه منابع ارزان قیمت تری داشته باشیم باید سیستم بانکی به ما کمک کند یا از منابع دیگری بتوانیم استفاده کنیم.

وی، افزود: دومین مورد اینکه هزینه ها را کاهش دهیم، می تواند صرفه جویی در مقیاس باشد.

 مدیرعامل شرکت بهمن لیزینگ، تصریح کرد: یک شرکت 50 نفری اگر هزار میلیارد یا ۲ هزار میلیارد تسهیلات بدهد نسبت هزینه های عمومی و اداری به درآمدهای آن متفاوت خواهد بود.

شهریاری، اذعان داشت که بنابراین نرخ  بازده بالاتری خواهد داشت و این نسبت را می توان استفاده کرد، می توان از تکنولوژی به جای انجام  دستی امور استفاده کرد و پرسنل شرکت به امور بهتر بپردازند و بتوانند بازار را گسترش دهند، فرآیندها را تسهیل کنند و کارهای مختلفی انجام دهند.

وی، افزود: باید درآمدهای شرکت ها را رشد دهیم و هزینه ها را کاهش دهیم و هم منابع مالی بهتری تحصیل کنیم در این صورت نرخ بازده دارایی بالاتر خواهد رفت.

 مدیرعامل شرکت بهمن لیزینگ، گفت: در حال حاضر  در تعدادی از شرکت های لیزینگ این اتفاق افتاده و در حال حاضر نرخ بازده دارایی خوبی دارند که این می تواند برای سایر شرکت های لیزینگ روش خوبی باشد.

 

حجم ویدیو: 24.10M | مدت زمان ویدیو: 00:02:00 دانلود ویدیو
ارسال نظر