شناسه خبر : 54357

اختصاصی چابک آنلاین؛

صنعت لیزینگ نیازمند یک تغییر اساسی و ارزش آفرین است + فیلم

صنعت لیزینگ نیازمند یک تغییر اساسی و ارزش آفرین است + فیلم

مدیرعامل شرکت واسپاری ارزش آفرین گلرنگ، اذعان کرد: تغییر در دو بعد رقم می خورد هم از سطوح پایین به بالا و هم از سطوح بالا به پایین ولی واقعیت این است که در سازمان، اثرات تغییرات از بالا به پایین شمولیت و تاثیرگذاری و ماندگاری بیشتری دارد.

چابک آنلاین، مجید میرزاحیدری، حسن طاهری در گفتگو باچابک آنلاین، گفت: نوآوری مفهومی است که درک آن نیازمند یک ذهن گشوده در  مدیرانی است که واقعا بخواهند تغییر ایجاد کنند و در جستجوی تغییرات باشند و درنهایت اینکه مدیرانی که چالش را جزء لذت های کاری خود بدانند. 

وی، افزود:تفویض اختیار تا جایی باید انجام شود که مدیر ارشد کاری برای انجام نداشته باشد و سوال این است که این مفهوم چقدر ممکن است در حوزه ی مدیریت در سازمان های ماجاری باشد؟

مدیرعامل شرکت واسپاری ارزش آفرین گلرنگ، تصریح کرد:خوب دشمن عالی است و باد توجه داشت که این ها مفاهیم کمی نیستند تئوری هایی هستند که در مدیریت یک مفهوم تثبیت شده و بنیان کن هستند.

طاهری، اضافه کرد: نوآوری مفهوم کم ارزشی نیست و در حال حاضر برخی از شرکت ها در عرصه بین الملل به اندازه جی دی پی کل ایران ارزش برای برای شرکت خود ایجاد کردند دو هرکدام با یک بیزینس مدل خاص و یک مفهوم خاص نوآورانه بازار را تسخیر کردند.

وی، خاطر نشان کرد: در حوزه مدیریت ، مفهومی به اسم خلق و ارزش آفرینی در اکوسیستم وجود دارد یعنی اینکه فعالیت های یک شرکت با رقیب در فضای رقابتی صورت گیرد و خلق مزیت رقابتی در مفهوم جدید یعنی شراکت و هم رقابتی و انجام دادن کار به صورت مشترک است و این ها مفاهیمی هستند که نیازمند دیده شدن و رسیدگی است.

مدیرعامل شرکت واسپاری ارزش آفرین گلرنگ، بیان کرد: صنعت لیزینگ نیازمند یک تغییر اساسی و بنیان کن  بوده ، تغییری که بتواند شاکله های مهندسی مجددکند و به راحتی می شود از صنایع دیگر که هم رده و هم محصول لیزینگ ها هستند الگوبرداری کنیم و از پتانسیل و دانش  آنها استفاده کنیم.

 

حجم ویدیو: 90.81M | مدت زمان ویدیو: 00:04:07 دانلود ویدیو
ارسال نظر