اختصاصی چابک آنلاین ؛

توانمندی های صنعت لیزینگ ایران در نشست جهانی لیزینگ ها در هلند معرفی می شود + فیلم

مدیر عامل شرکت لیزینگ صنعت و معدن، اظهار داشت: لیزینگ صنعت و معدن یکی از با سابقه ترین، باتجربه ترین و با سیستم ترین شرکت های لیزینگ کشور بوده که از سال ۱۳۵۶ شروع به فعالیت کرده و در بازارهای مختلف حوزه لیزینگ ایفای نقش می کند.

توانمندی های صنعت لیزینگ ایران در نشست جهانی لیزینگ ها در هلند معرفی می شود + فیلم

چابک آنلاین، مجید میرزاحیدری، محمد رحیم احمدوند در گفت و گو با چابک آنلاین، افزود: لیزینگ صنعت و معدن تنها شرکت لیزینگ کشور بوده  که علاوه بر تهران در ۱۶ استان کشور شعبه دارد تا مشتریان برای رفع نیازهای خود نیازی به مراجعه به تهران نداشته باشند، درعین حال این شعب به صورت شبکه به یکدیگر متصل هستند و بین آنها تقسیم کار می شود.

وی افزود: شرکت لیزینگ صنعت و معدن تنها لیزینگ کشور بوده که عضو انجمن بین المللی لیزینگ های دنیا است و نماینده لیزینگ های کشور در این انجمن است.

مدیر عامل لیزینگ صنعت و معدن، بیان کرد: این شرکت امسال در نشست انجمن لیزینگ بین المللی که از دوم تا پنجم آبان ماه در کشور هلند برگزار می شود به عنوان نماینده ایران شرکت می کند.

احمدوند گفت: در این نشست از نقاط قوت صنعت لیزینگ کشور صحبت خواهیم کرد و تجربیات صنعت لیزینگ دنیا را به داخل کشور منتقل خواهیم کرد.

 

copied
نظر بگذارید