اختصاصی چابک آنلاین؛

مشکلات صنعت لیزینگ بدون دادن پیشنهاد از ناحیه فعالان این صنعت حل نمی شود + فیلم

مدیر اداره مجوزهای بانک مرکزی اظهارداشت: اگر فعالان صنعت لیزینگ منتظر این باشند تا بدون اینکه پیشنهادی را مطرح کنند تا یک شخص بیرون از صنعت مانند وزارت اقتصاد و یا سازمان امور مالیاتی مسائل و چالش های این صنعت را حل کنند اصلا کار انجام نخواهد شد.

آخرین به‌روز رسانی در
مشکلات صنعت لیزینگ بدون دادن پیشنهاد از ناحیه فعالان این صنعت حل نمی شود  + فیلم

چابک آنلاین، مجید میرزاحیدری، سید جلال سیدی، با اشاره به حجم فعالیت بانک مرکزی گفت: اگر مطالبه ای از سمت صنعت لیزینگ مطرح نشود بانک مرکزی این برداشت را خواهد داشت که فعالان این صنعت مشکلی ندارند.

وی به قانون اخیر ابلاغ شده بانک مرکزی اشاره کرد و افزود: این قانون به شور  گذاشته شد و برای بخش هایی از آن پیشنهاداتی به مجلس داده شد، صنعت لیزینگ هم تحت نظارت بانک مرکزی است اما آیا فعالان لیزینگ این قانون را مطالعه کرده اند؟

سیدی  اذعان داشت که درحال حاضر بانک مرکزی اصلاحات این قانون را به مجلس می برد و اگرصنعت لیزینگ مشکلات خود در رابطه با این قانون را 6 ماه بعد مطرح کند و با توجه به طولانی بودن مسیر لازم در مجلس تا مطرح شدن در کمسیون ها و رای گیری پروسه زمان بری خواهد بود.

وی، پیشنهاد داد: فعالان صنعت لیزینگ موضوع قانون اخیر ابلاغ شده بانک مرکزی را جدی بگیرند تا مطلع شوند که چه وظایفی و مسئولیت هایی برای مدیران این صنعت در نظر گرفته شده و در انجمن طرح موضوع کنند تا اگر نیاز به اصلاح هست مطرح کنند.

 

copied
نظر بگذارید