اختصاصی چابک آنلاین؛

صنعت بیمه وارد پروژه متری مسکن شد + فیلم

رئیس کل سابق بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه راهکار افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور بهره گیری از بیمه عمر و زندگی است، گفت: در سال گذشته تحولات خوبی در زمینه بیمه عمر و زندگی رخ داده ضمن اینکه اتفاقات پیش روی بیمه عمر و زندگی در صنعت بیمه وابسته به این دو تحولی است که به صورت بنیادین در سال گذشته انجام شده است.

صنعت بیمه وارد پروژه متری مسکن شد + فیلم

 چابک آنلاین، زهرا نامداری، علی استاد هاشمی، افزود: این دو تحول در زمینه آیین نامه سرمایه گذاری و آیین نامه عمر و زندگی در بیمه مرکزی رقم خورده است. 

وی با بیا اینکه این دو تحول  درهای جدیدی را برای سرمایه گذاری در بیمه های عمر و زندگی گشود، افزود‌:در نتیجه در سال های آتی شاهد اتفاقات و تحولات بزرگی را در این رشته بیمه ای خواهیم بود.

رئیس کل سابق بیمه مرکزی تصریح کرد : امسال در شرکت های بیمه در زمینه صندوق ها و شرکت های پروژه محور نیز اتفاقات خوبی رقم خورده  علاوه بر اینکه در حال حاضر مجوز دو شرکت بیمه عمر و زندگی متصل به مسکن متری صادر شده و این دو شرکت در حال فروش این محصول هستند.

استادهاشمی ادامه داد : در حال حاضر تفاهم نامه سه مورد از بیمه عمر و زندگی متصل به پروژه در یکی از بیمه ها امضا شده  و کلنگ این پروژه ها به زمین خورده  که این دستاورد خوب و بزرگی است.

رئیس کل سابق بیمه مرکزی اذعان داشت که تغییر نگاه نوآوری به صنعت بیمه یکی دیگر از دستاوردهای مهم در سال گذشته بوده است. 

 استاد هاشمی در راستای اهمیت تغییر این نگاه نوآورانه بیان کرد :  یکی از مهمترین کارهایی که در این زمینه انجام شد ایجاد آیین نامه اینشورتک برای اولین بار در صنعت بیمه بود که این آیین نامه در امتداد زحمات همکاران مشغول در معاونت توسعه و نوآوری شکل گرفته و اجرایی شده است؛ در حال حاضر نیز مجوز 3 کار جدید اینشورتک از کمسیون تخصصی این آیین نامه گرفته شده است.

وی گفت : همانطور که سیستم بانکی از حالت پول نقدی به یک سیستم جدید تبدیل شده  قطعا صنعت بیمه نیز با ایین نامه اینشورتک و کارهایی که در دست اقدام است شاهد یک تحول عظیم خواهد شد.

 

copied
نظر بگذارید