اختصاصی چابک آنلاین؛

ادغام از سر ضعف خلق ارزشی برای کسب و کار شرکت ها نخواهد داشت + فیلم

مدیرعامل واسپاری ارزش آفرین گلرنگ، گفت: ادغام اگر باعث ایجاد هم افزایی شود بسیار فوق العاده است ولی اگرادغام از سر ضعف باشد و نتواند خلق ارزش کند تغییری ایجاد نمی کند.

آخرین به‌روز رسانی در
ادغام از سر ضعف خلق ارزشی برای کسب و کار شرکت ها نخواهد داشت + فیلم

چابک آنلاین، مجید میرزاحیدری، حسن طاهری در گفتگو با چابک آنلاین افزود: ادغام  شرکتها باید در راستای خلق ارزش و استراتژی وماموریت باشد مفهوم لیزینگ کنسرسیومی و لیزینگ های چند وجهی خیلی وقت پیش در صنعت لیزینگ به وجود آمده است.

وی، اظهارکرد: نیاز بازار برای دریافت وام های بزرگ و سندیکایی از جانب کنسرسیوم شرکت های لیزینگ محسوس بوده  ولی شدت نیاز به تسهیلات خرد واین نوع نیازها باهم متفاوت است.

به گفته طاهری،  اینکه برندینگ شدن و حجم بازارگرفتن و بزرگ شدن شرکت ها از مفاهیم توجه به مشتری وتمرکز بر بازار های متمرکز بیشتر یا کمتر است نیازمند تحقیق و توسعه است.

مدیرعامل واسپاری ارزش آفرین گلرنگ، تصریح کرد:  ایجاد کنسرسیوم و هم افزایی نیازمند تحقیق وتوسعه است همچنین برای خلق کسب و کار و مدل ها خلق کسب و کار های نوین باید به این نکته توجه کرد که نیازمند گشودگی و نیازمند یک ذهن خلاق و چالشگر هستیم و بزرگانی که باعث موفقیت صنعت های بزرگ شدند افرادی بودند که وضعیت های موجود کسب و کار را به چالش کشیدند و بهترین وضعیت هارا برای رسیدن به عالی ترین وضعیت ها در شرکتها پشت سرگذاشتند.

طاهری، خاطرنشان کرد: مفهوم استراتژی یعنی تمرکز بر یک مفهوم و زمانی که تمرکز صورت بگیرد و سایر مفاهیم کنار گذاشته شود به نتیجه خواهید رسید.

 

copied
نظر بگذارید