شناسه خبر : 56552

اختصاصی چابک آنلاین؛

موجودی مواد و کالای هلد کارکنان سایپا فاقد پوشش بیمه ای بود + جدول

موجودی مواد و کالای هلد کارکنان سایپا فاقد پوشش بیمه ای بود + جدول

سود خالص شرکت گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا در سال گذشته به رقمی نزدیک به ۲۸۰ میلیارد تومان رسید که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ حدود ۳۱۹ میلیارد تومان کاهش داشت.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، سود خالص شرکت گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا در سال 1401 معادل 591 میلیارد تومان بود.

شرکت گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا جزو شرکت های فرعی گروه سرمایه گذاری سایپا است و شرکت اصلی نهایی گروه آن، شرکت تولید اتومبیل ایرانی سایپا است.

این شرکت در زمینه تهیه، تولید، خرید، فروش، واردات و صادرات انواع خودرو سبک و سنگین، تامین قطعات و تجهیزات ایمنی و تزئینی و مواد اولیه و فرآوری شده مورد نیاز روانکارها و فیلترها مربوط به صنعت خودرو سازی فعالیت می کند.

مروری بر عملکرد " هلد کارکنان سایپا " نشان داد که درآمدهای عملیاتی این شرکت در سال گذشته 3.602 میلیارد تومان بوده است.

از منظر تهیه پوشش های بیمه ای، دارایی های ثابت مشهود سرمایه گذاری کارکنان سایپا در سال گذشته به مبلغ 549.650 میلیون ریال ( حدود 55 میلیارد تومان) در مقابل خطرات ناشی از حریق سیل و زلزله از پوشش بیمه ای برخوردار بوده است.

البته موجودی کالای گروه و شرکت سرمایه گذاری کارکنان سایپا در سال 1402 در قبال خطرات ناشی از حوادث، از پوشش بیمه ای کافی برخوردار نبوده است.

گفته می شود که موجودی مواد و کالای گروه در تاریخ صورت وضعیت مالی از پوشش بیمه ای به مبلغ  80 میلیارد تومان  برخوردار بوده و موجودی کالای شرکت فاقد پوشش بیمه ای است.

 

ارسال نظر