شناسه خبر : 55514

اختصاصی چابک آنلاین ؛

جای رتبه بندی سیمانی ها بر اساس کیفیت و خدمات پس از فروش محصول خالی است + فیلم

جای رتبه بندی سیمانی ها بر اساس کیفیت و خدمات پس از فروش محصول خالی است + فیلم

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت سیمان،اظهار داشت: ۹۱ سال از عمر صنعت سیمان می گذرد و ۸۵ سال است که این صنعت در زمینه بازار رفتار یکسانی داشته بنابراین تغییر این رفتار نیازمند تغییر نگرش و منش مدیران است.

چابک آنلاین، شمیم نادری، حمید فرمانی باروق در گفتگو با چابک آنلاین، بیان کرد: رتبه بندی شرکت های سیمانی ضروری است و باید به تناسب کیفیت و خدمات انجام شود و تفاوت قیمت نیز صورت بگیرد.

وی ادامه داد: تصوری از ارائه خدمات پس از فروش در صنعت سیمان از آموزش استفاده مناسب تا رسیدگی به شکایات وجود ندارد در حالی که در دنیا چنین نیست و به این مسائل توجه می شود.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت سیمان، گفت: برای فهم  مسائل و ادبیات بتن و نیز دفاع شرکت های سیمانی از خود آزمایشگاه های بتنی در شرکت های سیمانی راه اندازی شده اند.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت سیمان: اکنون طرح اختلاط شرکت های بتنی برای پروژه های عمرانی بزرگ با همکاری شرکت های سیمانی نهایی می شود و این دانش مشترک حاصل شده به کیفیت انجام پروژه ها  کمک می کند.

فرمانی باروق اذعان داشت که با توجه به مطالب ذکر شده، رتبه بندی شرکت های سیمانی امری اجتناب ناپذیر است که البته در این ۸۵ سال گذشته ضرورتی در این آن وجود نداشته است.

 

حجم ویدیو: 36.16M | مدت زمان ویدیو: 00:03:33 دانلود ویدیو
ارسال نظر