شناسه خبر : 53958

اختصاصی چابک آنلاین؛

بیشترین صادرات کاشی و سرامیک الوند مربوط به این دو محصول بوده است

بیشترین صادرات کاشی و سرامیک الوند مربوط به این دو محصول بوده است

درآمد عملیاتی شرکت کاشی و سرامیک الوند در پایان سال ۱۴۰۲ به یک هزار ۳۱۳ میلیارد تومان رسید.

چابک آنلاین، لیلی اسماعیل زاده، این رقم در مقایسه با درآمدهای عملیاتی ۸۶۷ میلیارد و ۸۵۷ میلیون تومانی مدت مشابه سال گذشته این شرکت، حدود ۴۴۵ میلیارد تومان رشد داشت.

محصولات کاشی و سرامیک در انواع کاشی دیواری، سرامیک کف و پرسلان و در سایزهای متنوع تولید می شوند.

شرکت کاشی و سرامیک الوند توانایی تولید هر سه نوع محصول را دارد.

نگاهی به صورتهای مالی این شرکت نشان می دهد که  سود عملیاتی این شرکت در سال گذشته، به ۳۴۴ میلیارد و ۹۶۹ میلیون تومان رسیده است.

این رقم در مقایسه با سود عملیاتی ۲۲۳ میلیارد و ۸۴۲ میلیون مدت مشابه سال گذشته این شرکت، حدود ۱۲۱ میلیارد افزایش را نشان می دهد.  

بیشترین صادرات کاشی و سرامیک الوند

در این بررسی مشخص شده که فعالیت های شرکت کاشی و سرامیک الوند با درآمد عملیاتی یک هزار و ۳۱۳ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۲ حدود  ۲۸۴ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان سود ساخته است.

هرچند که سود خالص این شرکت در مدت مشابه سال قبل بالغ بر ۲۰۱  میلیارد تومان بوده است. 

فعالیت اصلی شرکت کاشی و سرامیک از بدو تاسیس تاکنون تولید و فروش انواع کاشی و سرامیک بوده است.

شرکت کاشی و سرامیک الوند طی دو دهه فعالیت در زمینه طراحی و تولید محصولات سرامیکی، هم اکنون با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز جهانی کاشی های دیوار، سرامیک های کف و محصولات گرانیتی  (پرسلانی) را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کند.  

از قرار معلوم، شرکت کاشی و سرامیک الوند تامین مواد اولیه خود را از طریق ایران، امارات، ایتالیا و چین انجام می دهد.

همچنین مواد اولیه هایی مانند سیلیکات زیرکانیم، الماسه و پد، رولر و مواد نسوز کوره خود را از طریق خارج از کشور تامین می کنند که ۶ درصد از کل خرید سال را به خود اختصاص می دهد.

بیشترین خرید مواد اولیه این شرکت برای لعاب به رقم ۱۹۸ میلیارد و ۷۰۸ میلیون تومان بوده  است و این ماده اولیه ۳۴ درصد از خرید سال را به خود اختصاص می دهد.

لازم به ذکر است میزان صادرات این شرکت حدود ۲۴۳ میلیارد تومان بوده که کاشی دیوار به رقم ۱۲۰ میلیارد و ۱۴۲ میلیون تومان صادرات  و کاشی پرسلان به رقم ۱۱۷ میلیارد ۸۶۱ میلیون تومان صادرات به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفته اند.

بیشترین صادرات کاشی و سرامیک الوند

  • ناشناس

    خوبه باز یک تولید کننده روند رو به رشد داشته

ارسال نظر