شناسه خبر : 53724

اختصاصی چابک آنلاین ؛

برخی از مدیران صنعتی در استفاده از اتوماسیون اداری مشکل دارند+فیلم

برخی از مدیران صنعتی در استفاده از اتوماسیون اداری مشکل دارند+فیلم

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت سیمان، اظهار داشت: متاسفانه در سال های گذشته در اثر نگاه سنتی و تولید محور بودن، در سطوح مدیریت ارشد صنعت سیمان، بستری به مدیران جوان داده نشده است.

چابک آنلاین، شمیم نادری، حمید فرمانی باروق در گفتگو با چابک آنلاین، بیان کرد: شاید یکی از دلایلی که باعث شده صنعت سیمان در برابر تغییرات مقاومت نشان دهد، حضور مدیرانی سنتی بوده که حتی در استفاده از اتوماسیون اداری مشکل دارند.

وی در این باره ادامه داد: سروکار داشتن با چنین مدیرانی که حتی مصرف کاغذ را افزایش داده اند اجازه حضور عواملی چون هوش مصنوعی را نمی دهد.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت سیمان، حضور مدیرانی را که با متدهای نوین تکنولوژی آشنایی داشته باشند را ضروری دانست.

فرمانی باروق، اظهار کرد: صنعت سیمان در ۸۰ یا۹۰سال گذشته با شیب ملایمی تغییر کرده و بر توسعه تولید و فروش تمرکز داشته است.

وی تصریح کرد که  ارزیابی عملکرد  مدیران در طی این سالها، بر مبنای مسابقه تولید و نیز  بیشتر بودن میزان تولید و فروش بیشتر نسبت به سال قبل  بوده است.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت سیمان تنوع محصول و استفاده از تکنولوژی های نوین و نیز مکانیزم های جدید در تولید بهره ور را مسائل جدیدی دانست.

 

حجم ویدیو: 36.68M | مدت زمان ویدیو: 00:03:36 دانلود ویدیو
ارسال نظر