شناسه خبر : 51512

«تگزاس ۳» نیامده صدر نشین شد/ گیشه سینما جان گرفت

«تگزاس ۳» نیامده صدر نشین شد/ گیشه سینما جان گرفت

سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت بیش از ۲۴ میلیارد فروخت و «تگزاس ۳» صدر نشین گیشه شد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سینمای ایران در هفته پایانی اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع میزبان ۴۹۸ هزار مخاطب در ۱۵ هزار سانس بود که توانست ۲۴ میلیارد و ۲۳۹ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان فروش داشته باشد.

«تگزاس ۳» به تهیه‌کنندگی سیدابراهیم عامریان و نویسندگی حمزه صالحی که اکران خود را از ۸ خرداد آغاز کرد این هفته با ۲۳۱ هزار بلیط به ارزش ۱۱ میلیارد و ۴۹۳ میلییون تومان توانست در رتبه اول فروش گیشه صدر نشین شود.

فیلم سینمایی «مست عشق» محصول مشترک ایران و ترکیه که اکران آن از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد؛ توانست ۹۷ هزار بلیط به ارزش ۴ میلیارد و ۹۸۱ میلیون تومان بفروشد و در رتبه دوم  فروش گیشه قرار گیرد.

فیلم سینمایی «تمساح خونی» به کارگردانی جواد عزتی این هفته توانست ۵۴ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان بفروشد و در رتبه سوم فروش گیشه قرار بگیرد.

«سال گربه» به کارگردانی و نویسندگی مصطفی تقی زاده با فروش ۵۲ هزار بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۳۸۹ میلیون تومان در رتبه چهارم جدول فروش گیشه سینما قرار گرفت.

فیلم «بی بدن» که در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اکران شد این هفته میزبان ۱۹ هزار مخاطب شد و توانست یک میلیارد و ۹۹۳ میلیون تومان فروش داشته باشد و در رتبه پنجم فروش گیشه قرار گیرد.


 

ارسال نظر