اختصاصی چابک آنلاین؛

کاپیتان سوباسا با قسمت های تازه‌ای بازمی گردد

ساعاتی پیش ، تریلر Captain Tsubasa جدید تحت عنوان اولین تریلر انیمه Captain Tsubasa به انتشار رسید.

کاپیتان سوباسا با قسمت های تازه‌ای بازمی گردد

چابک آنلاین، تهمینه منصوری روشن، تریلر رسمی Captain Tsubasa Junior Youth Arc محصول استودیو Kai، انیمه‌ای است که دنباله‌ای بر انیمه ریبوت Captain Tsubasa محصول سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

photo_2023-07-04_10-53-52

این سریال کارتونی در بیش از ۲۰۰ قسمت تهیه شده و در سال‌های دهه ۷۰ از تلویزیون ایران نیز پخش می شد که همین موضوع باعث شد طرفداران فراوانی در ایران داشته باشد. 

داستان این سریال ، حول محور زندگی سوباسا اوزارا است که از کودکی عاشق فوتبال بوده و با تلاش و سختکوشی پله های ترقی را در ورزش حرفه‌ای فوتبال درمی نوردد.

ازباشگاه های مدرسه ای فوتبال محلی تا ستاره شدن در تیم بارسلونا پیش می رود و در بازی‌های جام جهانی برای کشورش افتخار آفرینی می کند.

موفقیت کارتون سوباسا دردنیا به دلیل طراحی خوب انیمیشن و همچنین طراحی شخصیت‌هاست؛ این مورد را نوبوهیرو اوکاسکو بر عهده داشت و بعد‌ها نامش را به عنوان برترین طراح انیمیشن ژاپنی در دنیا معرفی کرد.

 این کارتون برگرفته از مانگایی موفق در ژاپن به نام «کاپیتان سوباسا»ست. 

شروع ساخت این سریال درشرایط بسیار جالبی رخ داده است. 

ناکامی‌های مداوم در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی و عدم دستیابی به افتخار درسطح آسیا، فدراسیون فوتبال این کشور را به فکر انداخت تا با هدف علاقه‌مند کردن کودکان ژاپن به دنیای فوتبال، این ایده را به اجرا بگذارند.

علاقه کودکان ژاپن به ورزش‌های رزمی موجب شده بود فوتبال در این کشور چندان مورد توجه قرار نگیرد؛ ورزشی که آرام‌آرام در حال رشد و تغییر شکل از یک سرگرمی به یک صنعت بود.

به این ترتیب ، پروژه کارتون «فوتبالیست‌ها» با استفاده از فاکتور مهمی به نام «همزادپنداری» جان گرفت و کودکان ژاپنی خیلی زود با تمام شخصیت‌های این انیمیشن ارتباط برقرار کردند.

از «سوباسا» پسری معمولی اما با اراده‌ای بسیار قوی گرفته تا «کاکرو» پسری فقیر با قدرت بدنی بالا و «ماتسویاما» جوانی روستایی با روحیه کار تیمی.

این کارتون که توانست بسیار مورد استقبال قرار بگیرد و مخاطبان بسیاری را جذب کند، حالا قرار است با قسمت تازه‌ای بازگردد و این بار بچه‌های نسل جدیدتر را تحت تاثیر مسابقه اعجاب انگیز فوتبال قرار دهد.

 

copied
نظر بگذارید