اختصاصی چابک آنلاین؛

کاپیتان آمریکا در راه است

طبق تصاویری که به تازگی منتشر شده،مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Captain America: Brave New World رسما به پایان رسیده است.

کاپیتان آمریکا در راه است

چابک آنلاین، تهمینه منصوری روشن، استودیو مارول روزهای شلوغ و جنجالی را پشت سر می‌گذارد که اعتصاب نویسندگان و فیلم‌نامه‌نویسان هالیوودی نیز باعث شده تا پروژه‌های بسیاری از آن‌ها با مشکل مواجه شود.

حتی برخی نیز با تاخیر در اکران و پخش خود مواجه شده‌اند. 

در بین این اخبار منفی که طرفداران را بابت فیلم جدید کاپیتان آمریکا نیز نگران کرده اما خبر جدیدی منتشر شده که وضعیت آن را مشخص می‌کند.

کرامر مورگنتاو که به عنوان فیلم‌بردار فیلم Captain America: Brave New World  کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع، شناخته می‌شود، در استوری جدید اینستاگرامی خود اعلام کرد که روند فیلم‌برداری این پروژه به اتمام رسیده است.

photo_2023-07-03_11-46-15

شخصیت کاپیتان آمریکا در طول زندگی مدرن، تقریباً با تمام شخصیت‌ها و گروه‌های ابرقهرمانی دنیای کمیک بوک‌های مارول ، ارتباط برقرار کرده و با آن‌ها همکاری می‌کند. 

براین اساس، می‌توان او را نفر اول دنیای کمیک‌ بوک‌های مارول در نظر گرفت. 

خیلی از ابرقهرمانان از همکاری با او احساس غرور و افتخار کرده و به چشم یک سمبل و نماد به او نگاه می‌کنند.

فیلم تازه این شخصیت محبوب به کارگردانی جولیوس اوناه که از بازیگرانی همچون آنتونی مکی، لیو تایلر،‌ تیم بلیک نلسون، شیرا هاس بهره می‌برد برای اکران در تاریخ ۳ مه ۲۰۲۴ ( ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

 

copied
نظر بگذارید