شناسه خبر : 53582

اختصاصی چابک آنلاین؛

کارنامه نیمه نخست شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور با چقدر سود بسته شد؟+ جدول

کارنامه نیمه نخست شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور با چقدر سود بسته شد؟+ جدول

درآمدهای عملیاتی شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در پایان نیمه نخست ۱۴۰۲ به ۲۱۴ میلیارد و ۹۷ میلیون تومان رسید.

چابک آنلاین، لیلی اسماعیل زاده، این رقم در مقایسه با درآمدهای عملیاتی ۱۴۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی مدت مشابه سال گذشته این شرکت، حدود 70 میلیارد تومان رشد داشت.

این شرکت به عنوان یکی از زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی با 3 معاونت اجرایی ساخت و توسعه راه ها، ساخت و توسعه آزادراه ها و ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاهها و 2 معاونت ستادی توسعه مدیریت و منابع و برنامه ریزی مشغول به فعالیت است.

نگاهی به صورتهای مالی این شرکت نشان می دهد که  زیان عملیاتی این شرکت در نیمه نخست 1402، به 26 میلیارد  و 131  میلیون تومان رسیده است.

این رقم در مقایسه با زیان عملیاتی یک میلیارد و 400 میلیون تومانی مدت مشابه سال گذشته این شرکت، حدود 24 میلیارد و 731 میلیون تومان افزایش را نشان می دهد.

photo_2024-07-09_08-19-42

در این بررسی مشخص شده که فعالیت های شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با درآمد عملیاتی 214 میلیارد تومانی در نیمه نخست 1402، 20 میلیارد 994 میلیون تومان زیان ساخته است.

با وجود اینکه سود خالص این شرکت در مدت مشابه سال قبل بالغ بر 652 میلیون تومان بوده است. 

از سوی دیگر، زیان انباشته شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در شش ماهه نخست 1402، حدود 28 میلیارد تومان اعلام شد.

ناگفته نماند که شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در نیمه نخست سال 1402  از محل فروش دارایی های خود یک میلیارد و 55 میلیون تومان سود کسب کرده است.

همچنین این شرکت از محل اجاره انبار رباط کریم، اردکان و اجاره منازل حدود 487 میلیون تومان درامد به دست آورده است.

 

ارسال نظر