اختصاصی چابک آنلاین؛

سود خالص مهندسی و قطعات ماشین آلات راهسازی ایران ۶۷۵ درصد افزایش یافت

درآمد عملیاتی شرکت مهندسی و قطعات ماشین آلات راهسازی ایران در سال گذشته به رقمی بالغ بر 102 میلیارد تومان رسید.

آخرین به‌روز رسانی در
سود خالص مهندسی و قطعات ماشین آلات راهسازی ایران 675 درصد افزایش یافت

چابک آنلاین، زهرا نامداری، براساس این گزارش، این رقم در مقایسه با درآمد عملیاتی 88 میلیارد تومانی این شرکت در سال 1401، حدود 16 درصد افزایش داشت.

شرکت مهندسی و قطعات ماشین آلات راهسازی ایران جزء واحدهای تجاری فرعی شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو است و شرکت نهایی گروه سازمان تامین اجتماعی است.

این شرکت باسرمایه ای 50 میلیارد تومانی در زمینه طراحی، نمونه سازی، ساخت و مونتاژ قطعات و مجموعه های خودروهای سنگین و ماشین آلات راهسازی و ساختمانی و معدنی فعالیت می کند.

مروری بر عملکرد شرکت مهندسی و قطعات ماشین آلات راهسازی ایران نشان داد که سود عملیاتی این شرکت در سال گذشته بالغ بر 9 میلیارد تومان بوده که در مقایسه با سال 1401، حدود 681 درصد افزایش داشته است.

سود عملیاتی این شرکت در سال 1401 رقمی معادل یک میلیارد و 171 میلیون تومان بود.

همچنین این شرکت در سال گذشته رقمی بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون تومان سودخالص را ثبت کرد که این رقم نیز نسبت به سال 1401، حدود 675 درصد افزایش داشت.

سود خالص این شرکت در سال 1401 رقمی نزدیک به 840 میلیون تومان بود.

گفته می شود که دارایی های ثابت مشهود شرکت مهندسی و قطعات ماشین آلات راهسازی ایران در سال گذشته تا ارزش 15  میلیارد و 912 میلیون تومان درمقابل خطرات احتمالی ناشی از آتش سوزی، انفجار، صاعقه و زلزله از پوشش بیمه ای برخوردار بوده و وسایل نقلیه این شرکت هم تا ارزش 4 میلیارد و 960 میلیون تومان تحت پوشش بیمه بدنه قرار داشت.

از علی فخیمی، سید کمال آبادی و محمد مشیدی به عنوان اعضای هیات مدیره شرکت مهندسی و قطعات ماشین آلات راهسازی ایران یاد می شود.

 

copied
نظر بگذارید