شناسه خبر : 55294

ورود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس عراقی به کشور

ورود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس عراقی به کشور

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری گفت: جابه‌جایی زائران اتباع تنها از طریق ناوگان وارداتی خود کشور‌ها در اربعین انجام می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، جواد هدایتی مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری با بیان اینکه طبق برنامه ریزی و رایزنی های صورت گرفته با کشورهای پاکستان و افغانستان مقرر شده است که جابه‌جایی تمامی زائران این کشورها تنها از طریق ناوگان افغانستانی و پاکستانی صورت گیرد، گفت: زائران طبق دستورالعملی که صادر شده با توجه به ناوگانی که از کشورهای پاکستان و عراق وارد شده باید از طریق ناوگان کشورهای خود به مرزها منتقل شوند‌.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد زائران افعانستانی و پاکستانی  مقرر شده است که حتما در ویزای آنها قید شود که از ناوگان اتباع استفاده کنند.

مدیرکل دفتر ترانزیت سازمان راهداری  توضیح داد: طبق رایزنی های صورت گرفته هزار دستگاه ناوگان عراقی وارد شده به کشور به بسیاری از  استان ها از جمله،  قم، ساری، اصفهان ، آذربایجان غربی و خوزستان ارسال شده است.

هدایتی اظهار کرد: ناوگان عراقی و ناوگان خودروهای اتباع به مرور وارد کشور می شود و نحوه پیش فروش بلیت ها به مرور و متناسب با زائران عرضه می شود.

ارسال نظر