مک‌های M۴ اپل هفته آینده معرفی می‌شوند

این دستگاه‌ها احتمالاً سه‌شنبه یا چهارشنبه آینده رونمایی می‌شوند.

مک‌های M4 اپل هفته آینده معرفی می‌شوند

به گزارش چابک آنلاین به نقل از دیجیاتو، «مارک گرمن»، خبرنگار نشریه بلومبرگ که پیش‌ازاین اعلام کرده بود اپل اواخر اکتبر از دستگاه‌های مک با تراشه M4 رونمایی می‌کند، تأیید کرده این رویداد هفته آینده برگزار می‌شود اما به روز خاصی اشاره نکرده است.

اپل ماه گذشته از سری آیفون ۱۶ رونمایی کرد و چندی پیش نیز از آیپد مینی ۷ پرده‌برداری کرد. اما آخرین دستگاه‌های اپل که سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شوند، سری جدید دستگاه‌های مک با تراشه قدرتمند M4 هستند. پیش‌ازاین تأیید شده بود که اپل قصد دارد اواخر اکتبر این دستگاه‌ها را رونمایی کند.

دستگاه‌های مک M4 اواسط هفته آینده معرفی می‌شوند

مک مینی جدید

مارک گرمن در پستی در شبکه اجتماعی ایکس گفته است هفته آینده هفته شلوغی برای اپل خواهد بود؛ زیرا دوشنبه Apple Intelligence عرضه می‌شوند و پس از آن نیز مک‌های M4 از راه می‌رسند. همچنین پنجشنبه گزارش مالی اپل برای سه‌ماهه گذشته منتشر می‌شود. گرمن روز دقیق رونمایی از دستگاه‌های مک M4 را اعلام نکرد اما احتمالاً سه‌شنبه یا چهارشنبه شاهد رونمایی از این دستگاه‌ها باشیم.

این خبرنگار نشریه بلومبرگ پیش‌ازاین اعلام کرده بود رویداد اپل برای معرفی مک M4 آنلاین برگزار می‌شود و بیشتر روی بیانیه‌های مطبوعاتی متمرکز است تا مراسم رونمایی پر زرق‌وبرقی مانند مراسم آیفون ۱۶.

ازجمله دستگاه‌هایی که اپل احتمالاً هفته آینده معرفی می‌کند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مک‌بوک پرو ۱۴ اینچی ارزان‌قیمت با تراشه M4 به همراه یک پورت Thunderbolt اضافه در مقایسه با مدل‌های فعلی
  • مدل‌های مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با تراشه‌های M4 Pro و M4 Max
  • آیمک به‌روزشده با تراشه M4
  • مک مینی جدید با طراحی کوچک‌تر شبیه اپل تی‌وی، 2 درگاه USB-C در جلو و تراشه‌های M4 و M4 Pro
  • نسخه‌های USB-C محصولاتی همچون مجیک موس، مجیک ترک‌پد و مجیک کیبورد

در پستی دیگر، گرمن اعلام کرده اپل خبرنگاران فناوری را چهارشنبه هفته آینده به مقر خود در لس‌آنجلس دعوت کرده است تا محصولات جدید را از نزدیک تست کنند؛ بنابراین می‌توان حدس زد دستگاه‌های مک M4 احتمال زیاد سه‌شنبه یا چهارشنبه و پیش از گزارش مالی اپل رونمایی می‌شوند.

 
copied
نظر بگذارید